Bloemetjes nail-art

Hier een nail-art die ik onlangs gemaakt heb.

-Welke nagellak heb ik gebruikt?
Catrice – Raspberry fields forever
Catrice – Snow motion
2B – 65

-Extra spulletjes?
Dotting tool
Tandenstokers



Hoe heb ik dit gedaan?
1) Eerst lak ik mijn nagels altijd met een basecoat
2) Daarna heb ik 2 dunne laagjes van de rode lak aangebracht
3) Dan heb ik in het zwart en het wit met een dotting tool 5 stipjes in een cirkeltje gezet
4) Doe dit bloemetje per bloemetje om dat je met een tandenstoker van het midden van een bolletje tot het midden gaat ‘trekken’ waardoor er een soort van 3D-effect ontstaat
5) Om het bloemetje af te maken zet je met de andere kleur in het midden nog een stipje
6) Werk af met een topcoat zodat je nail-art langer mooi blijft

Liefs,
Jana

2 gedachtes over “Bloemetjes nail-art

Geef een reactie

