Gradient nail-art

Hoi!
Hier weer een nieuwe nail-art voor jullie 🙂

-Welke nagellak heb ik gebruikt?
NYC – Platinum card
2B – 65

-Wat heb ik verder nog gebruikt?
Een sponsje (gewoon een keukenspons waar ik een stukje af heb geknipt)

Hoe heb ik dit gemaakt?
1) Zoals altijd gebruik je eerst een basecoat om je nagels te beschermen
2) Daarna heb ik 2 laagjes van de zilveren nagellak aangebracht
3) Doe een klein beetje van de zwarte nagellak op het sponsje en begin vanaf de bovenkant van je nagels te stempelen tot ongeveer de helft
4) Breng nog een klein beetje van de zwarte nagellak aan op het sponsje (veel minder als de eerste keer) en ga nog een keer over de tips zodat je daar niets meer van de zilveren lak ziet
5) Breng nu enkel nog een topcoat zodat je nail-art langer mooi blijft

Liefs,
Jana

Geef een reactie

