Shoplog Action

Hoi!
Voor vandaag heb ik voor jullie een shoplog van de action.
Ik kom niet heel vaak in de action omdat het niet erg makkelijk bereikbaar is voor mij,
maar eens in de zoveel tijd ga ik er nog eens heen met mijn mama om wat dingetjes in te slaan.
Ik heb daar deze week nog eens wat gekocht en laat dit nu aan jullie zien.

Als eerst een zonnebrandcrème.
Deze heeft factor 30 en zou je moeten helpen om sneller en mooier bruin te worden.
Ik ben benieuwd of deze dat ook werkelijk doet.

Als 2de een body butter. Ik hou van body butters! Vooral die van the body shop.
Ik heb eigenlijk vooral body butters van the body shop en wou er wel eens een andere proberen.
De geur vind ik al helemaal geweldig!

Als volgende een body scrub. Deze ruikt heel fris.
Als je mooi bruin wilt worden in de zomer moet je voor je in de zon gaat je lichaam goed scrubben.
Zo verwijder je al je dode huidcellen en blijf je langer bruin. En dat willen we toch allemaal, niet? 🙂

Ook heb ik nog 2 gezichtsmaskers meegenomen.
Eentje met melk en honing en een andere met perzikdeeltjes en walnoot.
Die met melk en honing is voor een droge tot normale huid en de andere is voor de normale tot vette huid.

Ook heb ik nog een hele lekkere geurkaars meegenomen. Ik hou echt van geurkaarsen!
Je huis gaat er zo lekker van ruiken. Deze is in de geur lovely berries.

Ten slotte heb ik nog 2 riempjes. Een in neonroze en de andere is met een soort slangenprint.

Zo, dat was de shoplog. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en over een aantal dingen zal ik waarschijnlijk nog een review schrijven.

Liefs,
Jana

Geef een reactie

