Natuurlijke look

Hoi,
Hier een look die ik vrijwel dagelijks maak. Heel natuurlijk en toch verzorgd.
Eerst, hoe zie ik eruit zonder make-up?

Hieronder heb ik foundation op en mijn ogen opgemaakt.
Heel naturel met enkel wat bruintinten.


Hier heb ik een lichtroze lipgloss opgedaan.


Hieronder heb ik dus de lipgloss op en heb ik enkel nog blush toegevoegd.
Dit om een gezonde blos op mijn wangen te krijgen.

Welke producten heb ik gebruikt?

Gezicht:
-Foundation: Catrice Photo Finish in 010 sand beige
-Concealer: Catrice camouflage cream in 010 Ivory
-Poeder: Rimmel stay matte pressed powder in 005 silky beige
-Blush: Catrice 050 Apricot smoothie

Ogen:
-Wenkbrauwen: Essence eyebrow designer in 04 blonde
-Oogschaduwbasis: Essence I love stage eyeshadow base
-Oogschaduw: Essence quattro eyeshadow in 05 to die for
-Eyeliner: Catrice liquid liner 010 Dating joe black
-Oogpotlood: Essence long lasting eye pencil 01 black fever
-Mascara: Catrice Fake it

Lippen:
-L’oreal 103 Marilyn

Liefs,
Jana

Geef een reactie

