Vintage rose nails

Hoi,
Weer een nieuwe dag met een nieuwe nail-art.
Deze vind ik zelf echt super leuk!

-Welke nagellak heb ik gebruikt?
NYC – Mint macaron
Catrice – Snow motion
2B – 232
Catrice – Meet me at coral island
Catrice – Raspberry fields forever

-Wat heb ik verder nog gebruikt?
Dun penseeltje
Dotting tool
Tandenstokers

284800_4109394026500_2074402930_n

 

Hoe heb ik dit gedaan?
1) Altijd een beschermende basecoat aanbrengen
2) Ik heb mijn nagels vervolgens in een mintgroene kleur gelakt
3) Op mijn ringvinger en duim heb ik met het fijn penseeltje en witte nagellak verticale strepen getrokken
4) Bij de rest van mijn nagels heb ik een stipjespatroon gezet met de witte nagellak
5) Bij mijn pink en wijsvinger heb ik er nog kleine lichtroze stipjes in gezet met een tandenstoker
6) Voor de bloemetjes zet je eerst een grote stip met het kwastje van de nagellak zelf. Ik heb dit met de medium roze kleur gedaan
7) Daarna dip je een tandenstoker in een iets donkerdere roze kleur en maak je hiermee een ‘roos’
8) Als laatste nog de bloemblaadjes in een donkergroene kleur (wederom met een tandenstoker)
9) Topcoat aanbrengen en je bent klaar!

Dit lijkt veel werk maar dat valt best mee, en het is niet moeilijk!
Zo heb ik laten zien dat je met een tandenstoker al een heel eind komt met nail-art.

Liefs,
Jana

Geef een reactie

