Cherry nail-art

Hoi!
Ik ben terug van weggeweest te zijn 🙂
En met een nieuwe nail-art voor jullie.
Dit keer heb ik kersen op mijn nagels gemaakt!

-Welke nagellak heb ik gebruikt?
Catrice – Snow motion
Rimmel – Ruby me
Catrice – Run forest run!

-Wat heb ik verder nog gebruikt?
Dotting tool
Tandenstoker

cherry

Lees snel verder om te weten te komen hoe ik dit juist gemaakt heb.

Eerst heb ik mijn nagels voorzien van een laagje basecoat. Daarna heb ik 2 laagjes van een witte lak aangebracht als ondergrond.
Per kersje heb ik 2 rode stipjes gezet met een dotting tool en als laatste heb ik met een simpele tandenstoker de steeltjes getekend. Werk alles af met een topcoat om je nail-art te beschermen en je bent klaar!

Ik vind dit vooral erg leuk voor in de zomer!

Liefs,
Jana

Geef een reactie

