Shoplog kruidvat

Hoi!
Ik heb weer wat inkopen gedaan deze maand. Vandaag laat ik mijn inkopen zien van kruidvat want het is wel wat πŸ˜‰
Er was namelijk leuke sale.

Kijken jullie even mee naar wat ik heb gekocht?

Ik heb een nieuwe gezichtspoeder gekocht, met 50% korting! Deze gaat namelijk uit het assortiment.
De poeder die ik nu heb (rimmel stay matt) heeft pan geraakt (na 2 jaar ofzo..) echt een hele goede poeder!
Aangezien ik toch een nieuwe poeder nodig had heb ik maar ineens gebruik gemaakt van de assortimentsvernieuwing van catrice.

Ik heb deze Catrice skin finish poeder gekocht in de kleur 031 warm beige.
Deze kostte mij €2.
Als 2de heb ik een nieuwe mono oogschaduw gekocht. Ook deze met 50% korting.
Ik zag bij de afgeprijsde artikelen deze mooie gouden kleur en kon deze niet weerstaan! πŸ™‚

Dit is de kleur 070 Mr Copper’s Field

En dit is de swatch van deze oogschaduw met 1 veeg.
Dat ziet er best goed uit vind ik! Deze nam ik mee voor €1.45

Ook heb ik een nieuw essence longlasting eye pencil gekocht.
Ik ben echt een enorme fan van deze potloden! Ik heb er ondertussen al 4 πŸ˜‰

Dit keer heb ik een donkerbruine kleur meegenomen. Ik had al zwart, goud en blauw.

Dit is hoe het eruit ziet op mijn hand. Ze blijven echt goed zitten, ook op de waterlijn! En dat voor slechts €1.59.


Ook heb ik een nieuwe mascara gekocht. De scandaleyes van Rimmel in 01 Black.
Ik vond deze in de kortingsbak voor €2,5! Deze kost normaal €12 en hij gaat toch niet uit het assortiment ofzo?
Ik vond het heel vreemd want er is niets mis met deze mascara. Dus, hoppa in mijn mandje! πŸ™‚

Zoals je kan zien heeft deze een heel groot borsteltje.
Dat vind ik bij mascara’s vaak heel handig omdat je dan vaak snel klaar bent.

 

In de kortingsbak lag er ook een lippenbalsem van burt’s bees voor €1

Ook heb ik nog 2 Van Der Hoog maskertjes meegenomen.
Ik heb de varianten Funny Figs en lovely lily voor 50 cent per stuk. Da’s niet mis!

Ik had ook nog een nieuwe dagcrème nodig en ik wou deze van kruidvat eigen merk wel eens proberen.
Deze is bedoeld voor een normale en gemengde huid en kost €1.79


Ook was er een actie 2 voor €3 op de nagellakjes van Essence.
Hier heb ik natuurlijk ook gebruik van gemaakt en ik heb deze 2 lakjes meegenomen.
Dit zijn 108 ultimate pink en 146 that’s what I mint!

Zo, nu kan ik wel weer even verder!
Hebben jullie iets in het kruidvat gekocht met de sale?

Liefs,
Jana

Een gedachte over “Shoplog kruidvat

Geef een reactie

