Blue striped nails

Hoi!
Een nieuwe dag met een nieuwe nail-art.
Vandaag heb ik blauwe nagels met als accent streepjes op mijn duim en ringvinger.

-Welke nagellak heb ik gebruikt?

Essie – Bikini so teeny
Rimmel – My denim

-Wat heb ik verder nog gebruikt?
Fijn penseeltje

Blue stripes

-Hoe heb ik dit gedaan?
Heel simpel, gewoon met een fijn kwastje ben ik in een donkerdere kleur blauw gegaan en heb ik hiermee streepjes getrokken over de lichtblauwe kleur. Het kan best zijn dat je lijn niet altijd meteen strak is. Dat heb ik af en toe ook wel eens. Laat dit dan gewoon even zitten. Als je klaar bent met alle donkerblauwe streepjes kan je je kwastje schoonmaken en er gewoon even langs gaan met de lichtblauwe kleur om foutjes te verdoezelen.

Geniet nog van je dag!
Liefs,
Jana

Een gedachte over “Blue striped nails

Geef een reactie

