Shoplog The Body Shop en Lush

Hoi!
In mijn shoplog van vorige week heb ik mijn aankoopjes van in het kruidvat laten zien.
Maar ik heb nog meer!
Ik ben ook nog langs the body shop geweest voor de sale en heb ook nog mijn allereerste aankoopjes gedaan bij lush.

Ik zal beginnen bij the body shop.
Het is niet veel, maar wel zeker de moeite waard!

Ik heb een douchegel en een bodybutter gekocht.
Als eerste de douchegel in raspberry en omg, wat ruikt die lekker!
Dat is eigenlijk vooral waarom ik bij the body shop koop, voor die hemelse fruitgeuren.
Lekker zoet zoals ik altijd gewoon ben 🙂
Deze was €3.25

Ik heb ook nog een bodybutter gekocht en die is in de geur blueberry.

Deze ruikt een beetje naar yoghurt. Maar dan wele héle lekker yoghurt.
Deze is iets minder zoet als de douchegel hierboven.
Hiervoor betaalde ik €8

Dan op naar Lush!
Hier heb ik dus mijn eerste aankoop ooit gedaan.
Ik had al zo veel gelezen over lemony flutter en hoe goed hij is voor je nagelriemen en droge plekjes.
Echt iedereen die hem heeft is er enthousiast over, ik moest en zou hem dus ook hebben 🙂

Hij is vrij prijzig, namelijk €10.45 maar je heb dan ook helemaal niet veel nodig. Je doet er dus echt lang mee!
Veel mensen die het elke dag gebruiken doen er een heel jaar mee.

Hij ruikt echt naar citroentjes! Of toch naar citronella.
Ik heb hem nu al een paar keer gebruikt en hij verzorgt mijn nagelriemen echt goed. Als je dit nog niet in huis hebt en je wilt sterke en verzorgde nagels? Halen die handel! Je moet wel even wat betalen maar je bent er zo zuinig mee.

Ik heb ook nog een sample meegekregen van een zeepje genaamd rock star.

Het is een vrij populair zeepje bij lush. Ik heb hem nog niet gebruikt maar hij ruikt alleszins heerlijk.
Weer lekker zoet, maar wat kan ik zeggen? Ik hou van zoet!

Dit was het dan weer!
Hebben jullie al vaak iets bij Lush gekocht?

Liefs,
Jana

4 gedachtes over “Shoplog The Body Shop en Lush

Geef een reactie

