Blue & glitter nails

Hoi!

Ik heb een nieuwe nail-art voor jullie!
Dit keer met glitters.

-Welke nagellak heb ik gebruikt?
NYC – Water street blue
Essence – Glorious aquarius

-Wat heb ik verder nog gebruikt?
Tandenstoker

blue & glitter

Hoe heb ik dit nu gedaan?
Zoals altijd: eerst basecoat om je nagels te beschermen tegen verkleuring.
Dan heb ik 2 laagjes blauwe lak aangebracht.
Ik heb wat van de glitterlak op een papiertje gedaan en met een tandenstoker de grote glitters er uit ‘gevist’. Als ik er dan 1 op mijn tandenstoker had, plaatste ik die op mijn nagels waar ik wou.
Als laatste een topcoat om de glitters beter en langer op mijn nagels te houden. Zo blijven ze ook nergens achter haken.

Dit is wel een vrij tijdrovende klus maar als je het wat oefent gaat het wel steeds vlotter.
En het is nu toch vakantie, dus waarom nu niet proberen nu je tijd hebt? 😉
Liefs,
Jana

Geef een reactie

