NYC – Full Metal Jacket – Swatch

Hoi!

Vandaag laat ik jullie een erg mooi kleurtje zien dat ik erg graag draag!
Eentje die echt een must-have is volgens mij.
Hij is goud, maar toch nog op een subtiele manier.
Kortweg gezegd, een echte aanrader!


Afbeelding

Dit is hij dan, Full Metal Jacket van NYC.
Hier draag ik 2 laagjes en zoals je kan zien dekt hij daarmee perfect.

Ik vind de lakjes van NYC erg fijn lakken. Ze hebben een goed borsteltje dat vrij breed is en ook de substantie van de lakjes vind ik altijd erg fijn om mee te werken. Zo ook dus bij dit lakje 🙂

Je kan dit lakje vinden bij het kruidvat voor €2,29

Liefs,
Jana

Een gedachte over “NYC – Full Metal Jacket – Swatch

Geef een reactie

