Ebay nail-art spulletjes

Hoi!

Vandaag laat ik jullie zien wat ik onlangs heb besteld via ebay. Ik had nog nooit eerder iets bij ebay besteld dus ik vond het best wel spannend.
Alles was vrij snel aangekomen en er ontbrak niets dus ik denk dat ik wel vaker een bestelling bij ebay ga doen. Het is er ook allemaal zo goedkoop!
Het zijn 3 nail-art spulletjes en ik ben er heel blij mee. Ik heb ze ook al getest en ze werken echt super!

Als eerste deze set van 6 fijne kwastjes.
Ik heb deze besteld bij easyshopping678, de verzendkosten waren gratis en ik heb hiervoor $1,80 betaald.
Voor die prijs moest ik ze wel hebben en uitproberen!

Het zijn dus 6 verschillende kwastjes. 3 stripers en 3 detailbrushes.
Met de langste striper heb ik al een hele mooie zebraprint kunnen maken, daar heb ik helaas geen foto van aangezien ik dit bij een vriendin heb gemaakt. Morgen komt er een nail-art voorbij waarbij ik het 2de borsteltje van rechts heb gebruikt.

Als 2de heb ik een setje met dottingtools gekocht bij sanhe777. Hiervoor heb ik $1,67 betaald zonder dat er verzendkosten bij waren.
En dat voor een set van 5 met langs 2 kanten verschillende maten. I gotta love ebay! 😉
Het enige dingetje was dat bij de gele het pinnetje er langs 1 kant uit viel,
maar dat kon ik makkelijk zelf oplossen met wat secondenlijm. (Nee, ik heb m’n vingers er gelukkig niet aan vastgeplakt! ;D)

Als laatste item, wat ik als eerste thuis aankreeg. Een setje van rhinestones in 12 verschillende kleuren.
Dit had ik besteld bij fadzone12 voor $1,99 zonder verzendkosten. Dat is wel echt iets waar ik op heb gelet, dat ik dat niet moest betalen.
Het is een redelijk nieuwe verkoper met nog niet veel beoordelingen.
Het was dus wel een klein risico maar alles was perfect!
De rhinestones zijn 1,5mm groot (of klein).

Voor dit alles samen betaalde ik uiteindelijk $5,46 wat neerkomt op een €4,11.
Niet slecht hè?
Er komt binnenkort een nail-art op de site waar ik alle 3 deze ‘setjes’ gebruikt heb.
Zo kunnen jullie dus meteen zien hoe ze werken!

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “Ebay nail-art spulletjes

Geef een reactie

