Bow-tuxedo nails

Hoi!

Zoals beloofd gisteren heb ik vandaag voor jullie een nieuwe nail-art.
Als basis heb ik het lakje gebruikt dat ik gisteren al voor jullie geswatcht heb, namelijk That’s What I mint! van Essence.
Hier kunnen jullie hem nog even zien.

En dit is de nail-art die ik erop heb gemaakt. Ik was eigenlijk alleen van plan om alleen de strikjes te doen maar dat vond ik zo leeg staan.
Ik heb dus besloten om er nog een aantal stipjes bij te zetten, zo lijkt het een beetje op een tuxedo nail-art.

-Welke nagellak heb ik gebruikt?
Essence – That’s What I mint!
Zwarte acrylverf
Het is de eerste keer dat ik acrylverf gebruik voor een nail-art maar ik had al vaak gehoord dat het veel eenvoudiger werkt.
Het wordt niet zo slierterig als het een beetje opdroogt en je kan er dus langer en makkelijker mee werken.
Ook kan je het er heel eenvoudig afwassen met water, dus als je niet tevreden bent, hup! letterlijk de spons erover en opnieuw proberen. 🙂

-Wat heb ik verder nog gebruikt?
Fijn penseeltje
Tandenstoker
Zilveren rhinestones

Ik heb hier het 2de kwastje van rechts voor gebruikt om de strikjes te tekenen. Dan heb ik met hetzelfde kwastje de stipjes onder het strikje gezet om daarna een druppeltje topcoat in het midden van het strikje te plaatsen waarop ik met een tandenstoker de rhinestone op de juiste plek heb geplaatst.

Zo, wat vinden jullie van deze nail-art?

Liefs,
Jana

8 gedachtes over “Bow-tuxedo nails

Geef een reactie

