Paarse french manicure

Hoi!

Vandaag een iets andere nail-art dan ik normaal doe, namelijk een french manicure. Dit is iets dat ik niet zo vaak maak.
Veel te weinig naar mijn zin eigenlijk als je ziet hoe leuk en simpel het staat!
Ja, ik moet dit vaker doen 🙂

Purple french

-Welke nagellak heb ik gebruikt?
NYC – Midnight Amethyst
Art deco LA colors – silver striper
Essence – Ultra Gloss Nail Shine Topcoat

Eerst heb ik natuurlijk de french tip gemaakt. Ik doe dit gewoon met het kwastje van de nagellak zelf, dat vind ik zelf het prettigst werken.
Ik heb het gewoon afgewerkt met een zilveren lijntje aan de onderkant om er toch iets meer mee te doen.
Als laatste de topcoat om alles af te werken en het mooi te laten glanzen.

Maken jullie vaak een french manicure?

Liefs,
Jana

3 gedachtes over “Paarse french manicure

Geef een reactie

