Rimmel Scandaleyes mascara review

Vandaag review ik een mascara van Rimmel, namelijk de Rimmel Scandaleyes volumeflash in Black.
Wat belooft hij?
Schandalig veel volume zoals bij valse wimpers.
Hij vangt elke wimper doordat het borsteltje dat 50% groter is.
Maar doet hij ook wel wat hij belooft?

Dit is hoe het borsteltje eruit ziet. Het is inderdaad vrij groot, ik denk het grootste borsteltje dat ik tot nu toe al heb gehad.
Maar groter wil niet altijd zeggen dat het beter is.
Sommigen verkiezen liever een wat kleiner en fijner borsteltje omdat ze hun wimpers anders moeilijk te pakken krijgen.
Zelf vind ik dit soort grote borstels wel fijn werken.

Dit is hoe mijn wimpers er uit zien zonder mascara. Ik heb van mezelf al vrij lange wimpers, ze zijn alleen heel licht.
Vooral naar de puntjes toe worden ze heel blond.

Dit zijn mijn wimpers met mascara. De eerste foto is een heel klein beetje wazig maar je kan het effect nog wel zien.
De mascara geeft een mooie lengte en kan mijn wimpers mooi spreiden. Het effect langs de voorkant vind ik het mooiste.
Bij het zijaanzicht zie je dat de mascara mijn buitenste wimpers niet helemaal mooi omhoog krijgt, maar langs voor zie je daar helemaal niets van.

Ik vind de mascara heel fijn. Hij maakt mijn wimpers mooi lang en geeft inderdaad veel volume.
Je kan deze vinden bij het kruidvat voor €11,99

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “Rimmel Scandaleyes mascara review

  1. Pingback: FOTD | BeautyNailsJana

  2. Pingback: EOTD: Purple | BeautyNailsJana

  3. Pingback: Review – Catrice mono’s | BeautyNailsJana

  4. Pingback: Look: Winged Eyeliner | BeautyNailsJana

Geef een reactie

