Essence Longlasting eye pencil

Vandaag ga ik voor jullie de Longlasting eye pencils van essence reviewen.
Ik gebruikt oogpotlood elke dag, meestal zwart. Het maakt je ogen gewoon net iets intenser en verleidelijker.
Deze oogpotloden heb ik in 4 verschillende kleuren, dat zegt toch al genoeg, niet?
Ik heb ze in zwart (duh..) 😉 donkerbruin, goud en blauw.


Dit zijn dus de verschillende kleuren die ik heb:
01 Black Fever – zwart
02 Hot Chocolat – donkerbruin
09 Cool Breeze – blauw
15 Bling Bling – goud

Het zijn van die potloden met een uitdraaibare punt in plaats van eentje die je steeds moet slijpen.
Ik vind dit zelf wel veel handiger werken omdat je je dan nooit zorgen moet maken dat je je potlood moet slijpen.
De zwarte is nog niet gebruikt hier op deze foto (ik heb er namelijk altijd een back-up van) en je ziet dat daar nog een scherp puntje aan zit.
Na het potlood een aantal keer te gebruiken slijt dit echter weg en krijg je zo’n puntje zoals bij de andere potloden.

Dit is hoe de potloden er met 1 veegje uit zien. Best goed toch?
Ze blijven ook echt wel goed zitten als ze eenmaal zijn opgedroogd. Ik wreef over de swatches maar ze bleven perfect zitten!

Dit is een look met alle 4 de potloden.
Op mijn bovenste wimperrand heb ik de zwarte en gouden aangebracht en in elkaar laten overlopen.
Zo draag ik erg graag het gouden oogpotloodje.
Onder mijn oog heb ik op mijn waterlijn cool breeze aangebracht (de blauwe). Dit voor een pop of color, subtiel maar toch aanwezig.
Dan als laatste heb ik de donkerbruine op mijn onderste wimperrand aangebracht.

Ze blijven echt goed zitten, vooral ook op de waterlijn. Dat is ook de voornaamste reden dat ik ze zo fijn vind.
Ik heb nog geen ander budgetoogpotlood gevonden dat zo goed op de waterlijn blijft zitten.
Bij andere potloodjes heb ik dat er na een uur of 2 niks meer op zit omdat het allemaal is uitgelopen, maar bij deze heb ik dat niet.

Zo’n fijne potloden en dat voor maar €1,59
Jep, ik ben grote fan en de dag dat essence deze uit het assortiment gooit ga ik heel sip zijn, dus laat ons hopen dat dat nooit gebeurt! 😉

Wat is jullie favoriet oogpotlood?

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “Essence Longlasting eye pencil

  1. Pingback: FOTD | BeautyNailsJana

  2. Pingback: EOTD: Purple | BeautyNailsJana

Geef een reactie

