Rainbow gradiënt nails

Hoi!
Dit keer heb ik een rainbow gradiënt design voor jullie.
Ik heb deze gemaakt voor een feestje waar je lekker zot mag doen en jezelf moet verkleden.
Natuurlijk kan je dit altijd wel maken. Het is een heel kleurrijke nail-art zoals jullie kunnen zien.

-Welke nagellak heb ik hiervoor gebruikt?
Wit: Catrice – Snow Motion
Rood: Essie – Russian Roulette
Oranje: Catrice – Pimp My Schrimp
Geel: NYC – Lexington Yellow
Groen: Catrice – Run Forest Run!
Blauw: NYC – Water Street Blue
Paars: Essence – Passion For Fashion
Glitter: Essence – Hello holo

-Extra tools:
Sponsje

Als eerste heb ik mijn nagels in het wit gelakt. Zo dat als je er zo meteen over gaat sponzen dat je de kleuren meteen goed kan zien.
Dan heb ik mijn sponsje gepakt en heb ik hier 2 kleuren nagellak op gelakt en dan op mijn nagel gesponsd. Een goed voorbeeld hiervan kan je hier zien. (vanaf 2.02) Dit heb ik herhaald bij alle nagels alleen heb ik de kleuren veranderd. Ik vond het zo nog maar saai dus heb ik er nog een laagje holografische glitters over aangebracht. En als laatste nog een topcoat en klaar!

Het lijkt heel veel werk maar het is vrij snel klaar hoor. Je hebt achteraf alleen een beetje werk om rond je nagels alle nagellak te verwijderen.

Wat vinden jullie van deze nail-art?

Liefs,
Jana

10 gedachtes over “Rainbow gradiënt nails

Geef een reactie

