Essence sun club blondes

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/10430723/?claim=v8nvf6xh2tu”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Hoi!
Vandaag nog snel een product van Essence dat ik heb kunnen scoren voor 50% korting in het kruidvat.
Het product dat ik jullie vandaag laat zien gaat namelijk uit het assortiment verdwijnen.
Bij onze kruidvat heb ik de nieuwe producten nog niet kunnen vinden, maar wellicht zijn ze er in jouw kruidvat al wel.

Ik heb het over het sun club all over shimmer doosje van Essence.
Het heeft niet echt een duidelijke naam, maar je kan het dus als blush/bronzer gebruiken. Ik zal het voor de makkelijkheid maar even gewoon een blush noemen want zo gebruik ik hem ook. Als bronzer vind ik hem te glanzend, ik gebruik liever een matte bronzer.
Deze blush bestaat uit verschillende strookjes met allemaal andere kleurtjes. Ze zijn wel allemaal glanzend dus daar moet je wel van houden.
Je hebt dit product in 2 kleuren. Eentje voor blondines en 1 voor brunettes. Ik heb zelf die voor blondines gekozen omdat die er toch ook al vrij donker uit ziet, en zo bruin ben ik dan ook weer niet 😉 Deze noemt 01 Ibiza sun

Hieronder zie je de swatches. Links in de schaduw, hier kan je het beste zien hoe hij gepigmenteerd is. En rechts kan je de mooie shimmer zien in de zon. Zoals je kan zien is hij echt wel glanzend.
De kleurtjes zijn allemaal zeer goed gepigmenteerd behalve de roze, die is iets minder. De andere kleurtjes zou je zelfs als oogschaduw kunnen gebruiken! Vooral de 3de bruine kleur is echt heel gepigmenteerd.

Hier links heb ik hem niet op en rechts wel. Zoals je kan zien geeft hij een mooi resultaat. Je krijgt er zo’n sun-kissed look van. Je moet wel oppassen dat je niet te veel aanbrengt want hij is echt wel goed gepigmenteerd, maar zo ben je er dus heel zuinig mee en kan je hem heel lang gebruiken 🙂
Vooral in de zon is hij echt heel erg mooi! Dan zie je die shimmers ook mooi terug op je gezicht.
Deze blush heeft een vrij specifieke geur die heel aanwezig is als je het doosje open doet. Ik vind de geur wel lekker, het is een beetje een vanille geur.
Het enigste nadeel vind ik is dat ik het doosje vrij lastig open krijg maar ik weet niet of dat nu aan mijn doosje ligt of dat met elk doosje zo is.

Nu, als je deze nog wilt hebben zal je snel moeten zijn want hij verdwijnt dus uit het assortiment..
Ik heb hem nog kunnen bemachtigen en ik ben er heel blij mee!
Als je hem nu koopt krijg je dus 50% korting en betaal je voor deze blush €1,80

Dragen jullie graag een glanzende blush?

Liefs,
Jana

5 gedachtes over “Essence sun club blondes

  1. Pingback: FOTD | BeautyNailsJana

  2. Pingback: EOTD: Purple | BeautyNailsJana

Geef een reactie

