Camouflage/army nails

Hoi!
Voor vandaag heb ik weer een nieuwe nail-art voor jullie.
Eentje met een ruig kantje 😉
Het is namelijk een camouflage/army nail-design.

480110_10200277711178751_1563437096_n

-Welke nagellak heb ik gebruikt?
Beige: Essence – nude rules (from the seasons of extremes collection)
Lichtbruin: Essence – The only chance
Kaki: Catrice – It’s rambo no.5
Donkerbruin: NYC – Midtown mink

-Wat heb je verder nog nodig?
Klein kwastje

Ik heb eerst mijn nagels gelakt met 2 laagjes van een beige kleurtje.
Daarna ben ik er me de andere kleurtjes in een ‘wiggelig’ lijntje er over gedaan. Dit ben ik blijven doen totdat de kleurtjes ongeveer in verhouding waren.

Dit is helemaal geen moeilijke nail-art aangezien dit totaal niet precies moet zijn. Perfect voor beginners dus, maar zeker ook niet saai voor ‘gevorderden’ 😉
Je kan dit ook maken met andere kleurtjes als je deze niet hebt bv. Allemaal blauw/roos-tinten, of allemaal pasteltintjes.

Liefs,
Jana

8 gedachtes over “Camouflage/army nails

Geef een reactie

