TAG: 25 Questions

Ik vond deze tag gezien op de blog fascinatingnails en vond deze ook wel leuk om een keertje te doen.
Dit is de allereerste tag die ik maak 🙂

1. Heb je huisdieren?
Nee, heel erg jammer! We hadden vroeger wel een kat, cavia en een konijn maar sinds die er niet meer zijn hebben we er geen meer. 😦
Ik vind katten sowieso wel erg leuk! Vooral deze met minipootjes, zo cute 😀 Het is een ras dat munchkins noemt.

munchkin munchkin kitten

2. Noem drie dingen die bij je in de buurt zijn?
Mijn gsm, een balpen en een glas water (lekker gezond :D)

3. Wat voor weer is het op dit moment?
Het is momenteel erg mooi weer! 25°C en af en toe komt de zon door de wolkjes piepen.

4. Heb je een rijbewijs? Zo ja, heb je al eens een botsing gehad?
Ik heb mijn theoretisch rijbewijs al gehaald ja, maar ik ben nu nog volop aan het oefenen om mijn practisch ook te halen.
(Het is wel dringend tijd dat ik nog eens ga rijden hoor! Het is al een tijdje geleden :p)

5. Wanneer ben je vanochtend opgestaan?

Ik ben deze morgen om 11 uur opgestaan. Voor sommigen heel erg laat, voor mij nog vrij vroeg 😉 haha

6.Wanneer heb je voor het laatst gedouched?

Zo’n half uurtje geleden 🙂

7. Welke film heb je voor het laatst gekeken?

Ik ben gisteren naar de cinema geweest met 2 vriendinnen en we hebben ‘The Conjuring’ gezien. Echt een enge film!
Zie hier de trailer.
Conjuring_poster

8. Wat stond er in je laatste sms?
‘Wat ga jij als cadeautje geven? xx’ Naar een vriend om te vragen wat hij als cadeau gaat geven aan een vriendin voor haar verjaardag.

9. Welke beltoon heb je?
Mijn gsm staat meestal gewoon op stil maar als hij op luid staat dan is het een standaardtoon van Samsung met de naam ‘Over the horizon’.

10. Ben je ooit wel eens in het buitenland geweest?
Ja hoor! Ik ging elk jaar met mijn ouders naar Frankrijk, tot mijn broer verhuisde naar Spanje, nu gaan we naar daar op reis.
Ook ging ik nog vanaf mijn 14de elk jaar op kamp. Eerst naar Zwitserland, dan Frankrijk/Spanje en daarna 2x naar Kroatië.
Alles samen ben ik al in Nederland (ik ben Belgisch), Duitsland, Zwitserland, Frankrijk, Spanje en Kroatië geweest.

11. Hou je van sushi?
Ja! Ik vind sushi echt heerlijk 🙂
Gelukkig is er dit jaar vlak bij mij thuis een nieuw sushirestaurant geopend.

sushi

12. Waar doe jij je boodschappen?
Ik doe zelf bijna nooit boodschappen, maar als ik het wel eens doe is het meestal in de Colruyt omdat die het dichtst bij huis is.

13. Heb je ooit wel eens slaapmiddelen gebruikt?
Nope.

14. Heb je broers en zussen?
Ja, ik heb 1 broer (die dus in Spanje woont) en hij is 23 jaar.

15. Heb je een laptop of een desktop computer?
Ik heb een eigen laptop en dan ook nog een vaste computer van mijn ouders die ik ook nog regelmatig gebruik.

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
18!!! Ik heb er al zin in! Nog 3 maandjes, ik verjaar 25 november 😉

17. Draag je een bril of lenzen?
Ja, ik heb momenteel mijn bril op maar ik heb ook lenzen die ik vaak in doe.

18. Verf je je haar?
Nee, nog nooit gedaan. Maar zo’n ombre vind ik altijd zo mooi!

ombre

19. Wat zijn je plannen voor vandaag?
Nog wat eten, bloggen en in mijn bedje kruipen 😀

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Ik denk zo’n week geleden..

21. Wat is je favoriete Pizza?
Hmm! Pizza, zo lekker! Het liefst zelfgemaakte pizza Hawai. Diepvriespizza’s eet ik ook wel af en toe en dan vind ik van dr. oetker de pizza Spinaci het lekkerst 🙂

22. Heb je liever hamburgers of cheeseburgers?
Cheeseburgers. Ik eet het sowieso niet vaak.

23. Wanneer had je voor het laatst een ‘all-nighter’?
Goh, Dat is al even geleden, maar het is niet uitzonderlijk dat ik soms pas om 7 uur in mijn bed lig 😀

24. Welke kleur ogen heb je?
Ik heb een mengeling van vanalles wat in mijn ogen. Hazelnoot, groen een beetje grijs en als je heel goed kijkt ook nog een beetje blauw (zegt mijn vriend toch :D)

25. Proef jij het verschil tussen Coca Cola en Pepsi?
Ja! Geef mij maar Coca Cola, pepsi heeft zo’n rare nasmaak.

Zo, dit was de tag! Hopelijk vond je hem leuk.
Als je wil dat ik zoiets vaker doe, laat maar weten!
Wil je deze tag overnemen, dat mag maar vermeld mijn blog er dan even bij.

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “TAG: 25 Questions

Geef een reactie

