Inspirational: lippen

Vandaag even een post vol inspiratie, namelijk lippen.
In allerlei kleuren, glitters, motiefjes. Sommige zijn echt kunstwerkjes, heel erg mooi!
Bij sommige lippen denk ik van hoe in gods naam doe je dat toch? 🙂
Niet heel draagbaar, maar wel heel leuk om te zien, kijken jullie mee?

lips.
 lips…..lipp

Als eerste een regenboog van kleuren op je lippen. Dat vind ik altijd zo’n leuk effect! Op je nagels, ogen en lippen dus ook!
Glitterlippen! Love it! Dit lijkt echt puur goud op haar lippen, zo mooi.
Felroze lippen met een sprankeltje gouden glitter, dat vind ik nog wel wat hebben. Dit kan je best nog dragen op een feestje of zo. Ik denk wel alleen dat die glitters er vrij snel af zullen zijn en om dat nu constant bij te werken lijkt me ook niet handig.


fllipslips

Deze met de bloemetjes, dat is nu is een voorbeeld waarvan ik denk: HOE? Ik weet dat er zo van die stickers zijn voor je lippen, zou dit er zo eentje zijn of hoe is dit gemaakt?
Lila lippen, ik vind het wel wat hebben! Zeker met de glitters erbij. Dit lijkt me echt zo iets voor bij een fotoshoot.

lips...lippiess

Lippen met steentjes. Heel erg mooi om te zien! Vooral de rode vind ik erg mooi omdat het met verschillende groottes van rhinestones is gemaakt. Toch nog iets specialer als allemaal dezelfde grootte zoals bij de groene lippen. Daar vind ik de kleur wel echt heel mooi.

lipsssslips..

Panda lippen! Die vind ik echt heel erg schattig 🙂 En best nog wel te doen om na te maken denk ik. Als je een gepigmenteerd wit potlood/creme hebt en dan met eyeliner of zo?
De galaxy lippen, ook heel erg gaaf. Dit is gemaakt met zwarte lippen en dan een multicolor glitter er over gedept. Niet heel moeilijk en toch een heel leuk effect 🙂

liplips….

Als voorlaatste watermeloenlipjes, past helemaal bij de zomer. Ik vraag mezelf alleen echt af waar je zo veel speciale lipkleuren vind zoals groen of blauw? Misschien in een speciale visagistenwinkel?
Deze zijn ZOOO gaaf! Roze zebra lippen. Dit zou echt vet zijn voor met carnaval ofzo 🙂

Bron foto’s: Pinterest

Zo, wat vonden jullie van deze lipjes? Indrukwekkend, toch?

Liefs,
Jana

13 gedachtes over “Inspirational: lippen

Geef een reactie

