Essie – Turquoise & caicos

Als je mij vraagt wat mijn favoriet nagellakmerk is krijg je dit antwoord te horen:
Essie. Absoluut de fijnste nagellak die ik heb, jammer genoeg ook bijna de duurste nagellak die ik heb 🙂
Maar af en toe verwen ik mezelf eens en koop ik er een nieuw lakje van.
Deze keer heb ik een turquoise lakje gekocht met de naam Turquoise & Caicos.

essie-turquoise-caicos-1

Ik vind die flesjes van Essie er altijd zo luxe uit zien, met die naam zo in het glas gedrukt 🙂 Echt hele mooie flesjes.
Hier heb ik 2 laagjes van deze lak aangebracht. Na 1 laagje is hij best nog doorschijnend maar een 2de laagje maakt dat helemaal goed.

Met essie heb ik echt hele goede ervaringen. De lakjes blijven echt lang zitten! Soms echt wel een week, andere nagellakjes chippen bij mij toch wel na 3-4 dagen. Je betaalt er dan wat meer voor, maar dan heb je ook echt wel wat 😉

Deze nagellak kan je in het kruidvat vinden voor €9,99.

Heb jij al eens een Essie lakje gekocht?

Liefs,
Jana

3 gedachtes over “Essie – Turquoise & caicos

Geef een reactie

