Stap voor stap nail art

Piep! Hier ben ik weer, met een nieuwe nail art. Dit keer over het lakje dat ik jullie gisteren liet zien.
Dit keer met een turquoise en donkergroen kleurtje.
Alles wat ik heb gebruikt voor deze nail art staat onderaan in dit artikel.

Dit is de basis waarmee ik begin. Hier heb ik 2 laagjes aangebracht van Essie – Turquoise & caicos. Een heel mooi kleurtje vind ik, maar ik wou hem toch nog net iets specialer maken πŸ™‚

Wanneer je zeker bent dat je basislaag droog is kan je verder gaan met de volgende stap (ik zou toch zeker een half uurtje wachten, hoe langer je wacht hoe beter). Als de lak nog niet droog genoeg is ga je hem er zo meteen mee aftrekken, en dat is niet de bedoeling he ;).Β Ik heb met tape de helft van mijn nagels schuin afgeplakt. Het onderste deel is dan nog vrij en dit heb ik gelakt met een donkergroen kleurtje. Toen dit er op zat heb ik de tape meteen verwijderd, zo krijg je het mooiste resultaat. Doe dit ook even nagel per nagel, dat gaat het beste.

Als finishing touch heb ik met een zilveren striper op de scheidingslijn tussen de 2 kleuren een lijntje getrokken. Dit maakt het net even wat mooier en specialer.

-Welke nagellak heb ik gebruikt?
Essie – Turquoise & Caicos
Essence – Trust In Fashion
LA Colors – Silver striper

-Wat heb ik verder nog gebruikt?
Tape/Plakband

Nog een fijne dag gewenst!
Moeten jullie al terug naar school?

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “Stap voor stap nail art

Geef een reactie

