Opgemaakt #1

Vandaag laat ik jullie zien wat ik de voorbije 2 maanden heb opgemaakt.
Dit wordt dus niet iets dat ik elke maand ga doen want zo veel maak ik nu ook weer niet op, als ik het dan laat zien wil ik toch wel een aantal producten hebben. Sommigen doen dit wel echt elke maand, maar dit is mijn eigen keuze.

Dit zijn alle producten die ik heb opgemaakt de voorbije tijd. Ik zal er kort even bij zeggen wat ik er van vond en of ik ze terug opnieuw zou kopen.

Als eerste een droogshampoo. Dit is de 2de droogshampoo die ik heb getest, de eerste was van kruidvat eigen merk, deze is van batiste.
Deze ruikt lekker naar kokos. Normaal gezien ben ik helemaal geen fan van kokos maar hier vond ik het best wel lekker.
Droogshampoo is erg handig als je haar een klein beetje vet begint te worden maar je wilt je haren wassen nog een dagje uitstellen (je haren te veel wassen is namelijk niet goed!)

Een shampoo- en conditionerduo van Herbal Essences in hello hydratation. Ook deze heeft een geur met kokos erin, maar je ruikt niet heel sterk de kokosnoot omdat het gecombineerd is met de orchideegeur. Dit vond ik een heel fijn duo, mijn haar ging er lekker van ruiken en het werd lekker zacht.

Dit is een product dat al heel lang bij ons in de kast stond en een beetje vergeten was, maar wat was dit een lekkere doucheschuim!
Ik denk niet dat hij nog verkocht wordt (zo lang hadden we hem al :D) maar hij rook zo lekker en mijn huid voelde achteraf totaal niet droog aan.
Ik vond deze echt leuk om te gebruiken. Dat schuimpje in je hand zien en daar jezelf lekker mee inzepen, hmmm!

Dan 2 deo’s, eentje van nivea en eentje van Fa. Op gebied van deodorant ben ik niet zo heel kieskeurig, zolang hij mij maar fris en lekker doet ruiken. Als ik deze 2 moet vergelijken vind ik die van nivea iets lekkerder, gewoon door de geur hoor. Qua werking zijn ze voor mij hetzelfde.

Lekker goedkoop je make-up verwijderen? Check! Met deze reinigingsmelk en gezichtslotion (tonic) van kruidvat, ze werken goed, zeker in combinatie met elkaar. Ze zijn allebei voor je gezicht bedoeld denk ik, maar de melk gebruikte ik voor mijn ogen.
Daarna gebruikte ik de tonic om mijn gezicht te reinigen. Het enige minpuntje voor mij is dat ze mijn gezicht wel vrij hard uitdroogden dus nu heb ik de variant voor de gevoelige huid (roze flessen) en die bevalt toch iets beter.

Een dagcrème die ik heb opgemaakt van biocura. Mijn gezicht heeft niet zo heel veel voeding nodig want ik heb eerder een vette huid dan een droge huid dus ik gebruikte deze crème als nacht- en dagcrème. Daarvoor was deze goed, niet heel speciaal.

Als laatste nog een mascara die ik heb opgemaakt. De show time volumizing mascara van NYC. Aan mascara’s geef ik liefst zo weinig mogelijk geld uit, ik heb al vrij lange wimpers van mezelf dus bij mij geeft elke mascara al wel een mooi effect.
Dit was een van de goedkoopste mascara’s die ik toen in het kruidvat kon vinden en voor die prijs (€2,99) was hij zeker en vast niet slecht. Hij geeft geen dramatisch effect en de mascara die ik nu gebruik (scandaleye’s van Rimmel) vind ik ook veel fijner, maar als je een budgetmascara zoekt kan ik je deze wel aanraden.

Wat zou ik opnieuw kopen?
-Batiste droogshampoo
-Herbal Essences shampoo en conditioner
-NYC Show Time mascara
-Kruidvat reinigingsmelk en gezichtslotion

Wat zou ik niet meer kopen en waarom?
-Nivea deodorant: ik heb nog voldoende deo’s en ik vond deze niet heel speciaal. Hij was goed maar niet fantastisch.
-Fa deodorant: zelfde reden als hierboven.
-Biocura dagcreme: Ik heb niet echt de behoefte om deze opnieuw te kopen.
-Fa doucheschuim: Om de simpele reden dat je hem niet meer kan kopen 😉

Hebben jullie deze producten al eens gehad of heb jij wat opgemaakt deze zomer?
Laat het me weten in de comments 🙂

Liefs,
Jana

3 gedachtes over “Opgemaakt #1

  1. Pingback: Opgemaakt #2 | BeautyNailsJana

Geef een reactie

