FOTD

Ik laat vandaag aan jullie een FOTD (Face Of The Day) zien die ik vrij standaard maak als ik uit ga.
Deze foto’s heb ik ook getrokken vlak voor ik vertrok dus vandaar dat ze niet heel goed belicht zijn. De mooiste foto’s trek je namelijk in daglicht.
Het is een look die wel vrij opvallend is maar dat mag ook wel voor ’s avonds vind ik. Het is dan toch donker en je ziet al veel minder als overdag.

Zo ziet hij er uit als ik mijn ogen open heb en hieronder kan je hem zien als ik mijn ogen dicht heb.

Hier lijkt mijn linkeroog een stuk donkerder als mijn ander oog maar dat komt door de belichting denk ik want op de andere foto’s zie je er niets van.

Hier een close up van de look. Ik heb een goudkleurige oogschaduw aangebracht aan de binnenkant van mijn ooglid en ik heb het afgewerkt met een donkere oogschaduw aan de buitenkant. Ik heb alles mooi geblend met elkaar, eyeliner, oogpotlood en mascara aangebracht en klaar was kees! 🙂

De gouden oogschaduw is een mono van catrice: 070 Mr. Copper’s Fields.
De donkere oogschaduw is het donkerste kleurtje uit het essence sun club palette in 02 Long beach
Eyeliner: Catrice – Dating Joe Black
Oogpotlood: Essence – longlasting eye pencil in 01 Black Fever
Mascara: Rimmel – Scandaleyes

Dit is de full face look. Ik heb hier op mijn wangen het sun club palette gebruikt van essence.
Op mijn lippen heb ik een lippenbalsem gedaan omdat mijn mondhoeken momenteel zo gescheurd zijn dat ik er niet nog extra de nadruk op wil leggen door een leuk kleurtje te dragen :p

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs,
Jana

10 gedachtes over “FOTD

Geef een reactie

