Essie – Tart deco

Vandaag laat ik jullie een erg mooi lakje zien, van Essie! Wat kan ik zeggen? Ik hou van essie!
Essie heeft een super handig kwastje, lekker breed, echt perfect. Vooral over de kwaliteit ben ik te spreken.
Er is geen enkel merk dat zo lang mooi op mijn nagels blijft zitten als Essie. De lakjes blijven bij mij toch zeker 5-6 dagen goed zitten en bij andere merken begint het toch al te slijten na 3-4 dagen.

Nu, genoeg over Essie, op naar het kleurtje!
Dit is dus Tart Deco, een vrij populaire kleur van Essie en ik snap heel goed waarom. Hij is echt heel erg mooi!
Het is een erg mooi koraal kleurtje maar toch weer net iets anders als andere koraalkleurtjes die ik heb.

Dit is de lak op mijn nagels, ik draag hier 2 laagjes en zoals je kan zien dekt hij heel goed in 2 laagjes.
Het is een lekker zomers kleurtje en ondanks dat de zomer bijna aan zijn eind is gekomen draag ik deze nog met heel veel plezier πŸ™‚
Hij heeft ook al heel veel glans van zichzelf. Ik heb hier nog geen topcoat op omdat ik er dus nog wat extra’s op ging maken,
maar kijk wat een glans! Echt heel mooi.

Natuurlijk heb ik het niet enkel bij dit kleurtje gelaten maar heb ik er ook een nail art over gemaakt. Die zien jullie een van de komende dagen nog wel voorbijkomen πŸ˜‰

Nog een fijne dag!

Liefs,
Jana

13 gedachtes over “Essie – Tart deco

Geef een reactie

