Coral flowers

Ik moest en zou toch weer eens een nail art maken op dit mooie kleurtje he? 😉
Dit is Tart Deco van Essie die ik een aantal dagen geleden voor jullie heb geswatcht.
Het is niet veel, het is niet moeilijk, maar het geeft wel een heel leuk effect. Toch weer net gewoon dat extra’s dan als je enkel een kleurtje draagt.

Hier nog eens de swatch, daar ben ik dus mee begonnen als basis.

En dit is de nail art, de foto is wel een beetje wazig. Mijn excuses daarvoor 🙂
Ik heb eerst de stipjes langs mijn nagelriemen gezet met een dottingtool waarbij ik helemaal onderin begon en zo naar boven toe stipjes zette zodat ze steeds een beetje kleiner worden.
Dat vond ik nog niet genoeg dus ik besloot om er nog een bloemetje bij te zetten. Eerst 5 zwarte stipjes in een rondje zetten en als laatste nog een wit stipje in het midden.

Zo, dit is wat ik momenteel op mijn nagels draag. Hopelijk vinden jullie het leuk, ik alvast wel 😉

Maken jullie af en toe (of heel vaak) een nail art?

Liefs,
Jana

5 gedachtes over “Coral flowers

Geef een reactie

