New in: H&M, New Look en meer

Ik heb weer een aantal nieuwe dingetjes gekocht.
Na een heel gedoe van met de bus in Antwerpen te zitten in plaats van in Wijnegem (verkeerde bus gepakt, oeps!) was ik er eindelijk toch geraakt. En dat maar 5 minuten later dan gepland! Uiteindelijk was ik er dus en kon ik mijn inkoopjes doen πŸ™‚

Ik ben in de H&M, New Look, Claire’s en het kruidvat geweest. Ook ben ik nog eventjes in de MAC-counter geweest maar de prijzen houden me toch tegen! Ik wou heel graag een mineralize skinfinish in soft and gentle maar €28, pff. Dan wacht ik nog wel even met hem te kopen hoor! πŸ™‚

Dit zijn dus mijn nieuwe aanwinstjes πŸ™‚

Als eerste wat ik in de New Look gekocht heb.
Ik heb mijn eerste mouwloos hemdje gekocht, meer iets voor in de zomer eigenlijk maar ik moest en zou hem hebben! Zeker door de leuke bloemenprint πŸ™‚

Ook heb ik nieuwe pumps gekocht in een mooie diepblauwe kleur. Ik wou al langer pumps in een leuk kleurtje maar vond nooit het perfecte paar, en hier stonden ze dan, in volle glorie op mij te wachten.

Op deze foto’s zie je de echte kleur stukken beter. Op bovenstaande foto lijken ze meer paars maar ze zijn weldegelijk blauw.
Perfecte hoogte, mooie kleur, kleine plateau maar niet te hoog. Ja, dit is een goede aanwinst!

Ik zei daarnet al dat het eigenlijk meer een item voor in de zomer is maarΒ dit hemdje kan ook evengoed in de herfst hoor, met een blazertje erover staat het erg chique!

Ik heb het hier boven een luipaardbroek aan trouwens, past niet echt bij elkaar maar ik had geen zin om even een andere broek aan te doen. Wie weet wordt het wel een nieuwe trend, haha!

Zoals je kan zien is hij achteraan iets langer als vooraan, dat vind ik wel fijn. Dan kan ik dit ook over een legging aandoen (met een legging heb ik toch graag dat mijn achterste een beetje bedekt is, het is nog steeds geen broek voor mij)

Blauwe pumps: €24,99
Hemdje: €17,99

New Look heeft heel het jaar door een fantastische aanbieding voor studenten. Als je namelijk een NewLookStudentenkaart aanvraagt krijg je 10% korting op elk artikel dat je koopt, zolang je maar een geldige studentenkaart kan tonen. Zo heb ik op deze 2 aankoopjes €4,30 korting gekregen. Leuk toch!

Dat was alles dus van de New Look, nu over naar H&M. Hier heb ik 3 items gekocht. Nu ja, gekocht eigenlijk niet, eerder gewisseld. Ik had een weekje geleden een nieuwe jeans gekocht maar hij paste uiteindelijk toch niet zoals ik wou, dus ik heb hem meegenomen en ingeruild voor deze 3 items. En ik moest maar €2,90 bijleggen.
3 items voor de prijs van 1, super!

Als eerste heb ik deze chain ketting gekocht. Dit is mijn eerste grote en opvallende ketting. Hij is nog niet tΓ© dus perfect om mee te beginnen/experimenteren.

Hier heb ik hem gecombineerd met het bloesje van de New Look en ik vind het een hele mooie combinatie. Die ga ik zeker eens samen dragen.

Ook heb ik dit t-shirt gekocht, niet echt bijzonder en eronder heb ik dus mijn nieuwe jeans aan. Deze kostte normaal €19,99 maar er ging nog €5 korting af.

Uiteindelijk betaalde ik dus voor de jeans €14,99
T-shirt: €9,95
Ketting: €7,95

Dit is wat ik bij het kruidvat heb gekocht. Papillotten, ik wou deze al lang eens proberen en nu heb ik ze eens meegenomen.
Ik ben benieuwd wat voor resultaat het gaat geven. Hopelijk krijg ik er mooie krullen mee.

Papillotten: €2,99

Om af te sluiten heb ik nog 2 lakjes die ik zag liggen bij de Claire’s. Het linkse lakje is een glitter sand lakje (liquid sand?) en het andere is een lakje met verschillende soorten zwarte en witte glitters.
Het glitter sand lakje lag aan de kassa en was afgeprijsd naar €1! Ik zag dat hetzelfde lakje ook gewoon in de rekken stond maar dan met een nieuwe verpakking en 10 ml in plaats van 9 ml zoals dit lakje. Dan pak ik die van €1 wel hoor!
Het andere lakje heb ik al bij een aantal andere merken gezien en bij de Claire’s zag ik hem dus ook, voor €3,50. Er zit 10 ml in dit flesje.

Zo, dit waren mijn aankoopjes, ik ben vooral heel blij met de schoenen, de ketting en het bloesje. Maar ook de andere dingetjes maken me blij πŸ™‚
Ik vind het shoppingcenter in Wijnegem echt heel handig! Je hebt echt alle soorten winkels die je leuk vind op 1 plek samen. Het is alleen altijd wat zoeken, het is een echte doolhof! Ik ben er nu al zo vaak geweest en nog moet ik op de borden kijken om een winkel te vinden πŸ˜€

Wat vinden jullie mijn leukste aankoop?

Liefs,
Jana

7 gedachtes over “New in: H&M, New Look en meer

  1. Hmm, die nagellakjes van de Claire’s zijn me al vaak opgevallen maar ik durf ze niet kopen omdat hun lage prijs me doet twijfelen aan de kwaliteit…
    Laat ge weten wat ge ervan vindt als ge ze geprobeerd hebt? πŸ˜‰
    Toffe dingeskes gekocht btw, past allemaal keigoe bij u !!
    See you @ de harmonie πŸ˜€

Geef een reactie

