Claire’s – Glitter Sand swatch

Vandaag laat ik aan jullie het glitter sand lakje van de Claire’s zien die ik vorige week heb gekocht.
Ik heb hem dus voor €1 kunnen kopen en ik kan jullie vertellen dat ik er geen spijt van heb.
Het is dus een glitter sand lakje wat er op neerkomt dat deze ook zo’n zandstructuur heeft. Deze nagellak is niet glad maar heeft een soort korreltjes erin die je kan voelen.
Ikzelf vind dit heel leuk om aan te voelen.


Hier is dan de swatch met 2 laagjes en dat is voldoende zoals je kan zien. Als je kortere nagels hebt is 1 laagje ook al goed! Ik heb dit namelijk ook opgedaan bij mijn moeder.
Het heeft een lichtblauwe basis met kleine en grote grijze glitters.
De korrels/glitters zijn goed verdeeld want dat kan soms nog een beetje onregelmatig verdelen met zo’n soort lakjes. Maar dus niet bij dit lakje 🙂

Sommigen hebben wel last bij dit soort lakjes dat ze niet zo goed blijven zitten, bij mij is dit absoluut niet het geval!
Ik heb het lakje momenteel al 4 dagen op mijn nagels en nog maar 2 kleine chipjes. Dit is echt heel goed voor mij! Bij mij blijven lakjes meestal maar een 3-tal dagen goed zitten.
En dat voor een lakje waar ik maar €1 voor heb betaald. Niet slecht!



Dit is een wazigere foto maar hier komt de kleur wel het beste over met hoe hij er in het echt uitziet. Het is een beetje een ijsblauwe kleur.

Ik ben helemaal blij met dit lakje! Zeker voor maar €1. Als je eens langs de claire’s passeert moet je zeker maar eens een kijkje nemen of dit lakje er ligt, het is echt een aanrader!
ik vind deze trend van de structuurlakjes echt geweldig en ik vind het super dat steeds meer en meer merken met zo’n lakjes uitkomen.

Liefs,
Jana

8 gedachtes over “Claire’s – Glitter Sand swatch

Geef een reactie

