Back To School!

De meesten zijn al begonnen met school, voor mij was het deze week zo ver.
Ik ben eind juli 2013 afgestudeerd in het ‘middelbaar’. Dus nu is het tijd om verder te studeren!
Ik heb Wetenschappen-Wiskunde gestudeerd en dus moest ik het wel ergen in die richting gaan zoeken, maar wat was er toch zo veel keuze!
Voor een hele lange tijd wist ik niet goed wat ik wou doen, ik twijfelde, wist het en twijfelde toch weer.
Ik heb Wetenschappen-Wiskungestudeerd en dus moest ik het wel ergen in die richting gaan zoeken, maar wat was er toch zo veel keuze!

back to school quotes

Uiteindelijk heb ik een aantal scholen bezocht en heb ik mijn keuze gemaakt.
Chemie!
Als ik dat aan mensen vertel zeggen ze vaak: Bleh, chemie! Dat vond ik nu eens echt geen leuk vak. (Misschien ben jij dat nu ook op dit moment aan het denken? :D)
Nu, ik vond het dus wel leuk en interessant, en nu ben ik het dus gewoon aan het studeren.

AA008574

Ik heb er nu bijna een weekje opzitten en ik ben toch wel blij met de keuze die ik heb gemaakt!
Het enige nadeel: ik ben elke dag ongeveer 3 uur onderweg en soms heb ik maar 2 uurtjes per dag les.
Dat is wel een minder leuk aspect maar ik wou niet dat zoiets mijn keuze zou beïnvloeden en dat ik dan iets zou kiezen waar ik achteraf helemaal niet blij mee zou zijn.
Ik heb er al hele leuke mensen ontmoet en ik denk wel dat ik het dit jaar naar mijn zin ga hebben, dat hoop ik alleszins.

Nu ga ik het in sommige periodes wel wat drukker hebben en kan het zijn dat de blogposts niet regelmatig komen.
Net zoals deze week. Het was allemaal nog een beetje aanpassen en gewoon worden, maar ik ga mijn best doen.
Zowel voor mijn blog als voor mijn studies 🙂

Zo, dat was even iets persoonlijker maar ik dacht dat ik dit gewoon even moest delen 🙂
Hopelijk vonden jullie het ook eens leuk om wat anders te lezen dan over beauty en nagellak. Maar geen zorgen hoor! Morgen komt er weer een beauty-artikel aan 😉

Hoe is jullie schooljaar tot nu toe verlopen?

Liefs,
Jana

2 gedachtes over “Back To School!

  1. Mijn eerste week was ook druk!! Elke dag om kwart voor 9 beginnen, en pas thuis tegen etenstijd 😦
    Veel succes op uw nieuwe school! Ja, ’t is wennen en aanpassen, maar da lukt u wel! 😉

Geef een reactie

