EOTD: Purple

EOTD? Wat wil dat nu weer zeggen hoor ik een aantal van jullie nu denken. EOTD staat voor Eye Of The Day ofwel: ooglook van de dag.
Deze keer eens een ooglook met wat kleur in. Veel kleur gebruik ik niet op mijn ogen, meestal een neutrale ooglook en af en toe een leuk kleurtje op mijn lippen. Deze keer heb ik er mijn paarse oogschaduw nog eens bij genomen en daarmee een ooglook gemaakt.
Als ik dan eens een kleurtje gebruik dan is het meestal toch wel paars of blauw.

Hier is dan de ooglook die ik stap voor stap aan jullie ga laten zien.

Hieronder laat ik het jullie stap voor stap zien met eronder nog een beetje uitleg over wat ik precies doe.

EOTD Purple
1: Ik breng een beetje oogschaduwbasis aan. Zo blijft mijn oogschaduw beter op zijn plaats zitten en gaat het niet in de lijntjes trekken.
2: Oké, hier heb ik dus al gefaald in de stap voor stap 😀 Maar jullie zullen nog wel kunnen volgen denk ik 😉 Ik heb namelijk langs de binnenste helft van mijn ooglid een zilveren oogschaduw aangebracht en langs de buitenkant de paarse. (Hieronder zal ik vermelden wat ik juist gebruikt heb.)
3: Hier heb ik een beetje lichtbruine oogschaduw in mijn crease aangebracht en wat vervaagd.
4: Voor nog een klein beetje meer diepte heb ik er ook een donkerblauwe oogschaduw bijgenomen en aangebracht in de outer-V.
5: Dit is het resultaat tot nu toe met mijn ogen open.

6: Nu heb ik ook een beetje van de donkerblauwe oogschaduw aangebracht onder mijn onderste wimperrand.
7: Tijd voor eyeliner! Ik heb er een inimini-wing aan gemaakt.
8: Dan heb ik zowel op mijn bovenste als mijn onderste waterlijn een lijntje getrokken met een zwart oogpotlood.
9: Mascara!

Hier nog eens het resultaat:

Welke producten heb ik gebruikt?

Ogen:
Essence made to stay oogschaduwbasis
Rimmel – Zilveren oogschaduw (Oude editie)
Catrice – Don’t lie, Lilac!
Essence – To die for quattro (De donkerbruine kleur)
FM make up – Inky Night
Catrice – Dating Joe Black eyeliner
Essence longlasting eyepencil in Black Fever (Review hier)
Rimmel – scandaleyes mascara (Review hier)

Hier is dan hoe de look er uitziet op mijn gezicht.
Ik heb ook paarse oorbellen ingedaan, ik vond het wel passend, zo met dat paars op mijn ogen 🙂

Hieronder heb ik enkel nog een beetje blush en lipgloss toegevoegd om de look af te maken.

Blush: Essence sun club – blondes (Review hier)
Lipgloss: Essence – candyfornication

Dit is nog even de lipgloss van dichtbij. Het is een koele lichtroze kleur met een fijne blauwe shimmer.

Zo, dat was mijn look voor vandaag.

Dragen jullie vaak een kleurtje op jullie ogen?

8 gedachtes over “EOTD: Purple

  1. Pingback: Shoplog kruidvat mei 2014 | BeautyNailsJana

Geef een reactie

