UK nail art

Ik heb deze nail art al een tijdje geleden gemaakt. Ik ben vorig schooljaar namelijk naar Londen geweest met school.
Dat vond ik wel een goede gelegenheid om deze nail art te maken. Hij is niet zo moeilijk maar het staat zeker wel leuk en het trekt de aandacht wel.

uk

Ik had als basis een mooi blauw kleurtje van H&M gebruikt dat slechts in 1 laagje volledig dekkend is!
Echt super goed en vooral erg fijn als je niet veel geduld hebt of geen uren tijd hebt 😉 Het lakje noemt blue my mind.

Daarna heb ik het witte van de vlag gemaakt met een wit lakje van Catrice dat al even uit het assortiment is, genaamd Snow Motion.
Wat een leuke namen toch altijd!

Ten slotte nog de rode strepen. Die heb ik gemaakt met een lakje van Rimmel, namelijk Ruby Me. Het is een gel-achtig lakje dus als je het gewoon draagt dekt hij niet super maar zo over die witte basis komt de kleur erg mooi uit!

Enkel nog een topcoat toevoegen en je bent klaar! Ik vind dit een erg leuke nail art, zeker als je eens naar de UK gaat.
Je kan deze natuurlijk ook gewoon hier in België dragen omdat je het een leuke print vind.
Ik vind het in ieder geval leuker dan onze Belgische vlag 😉 Niets mis met onze vlag hoor, maar ik vind de kleuren leuker en frisser.

Wat vind jij van vlaggen op je nagels?

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “UK nail art

    • Ik kan je als tip misschien geven om het een aantal keer op een papiertje te oefenen. Gewoon met nagellak en eventueel ook met je slechte hand. Als je wil kan je het ook enkel met je goede hand maken en de andere hand gewoon in het blauwe kleurtje te laten 🙂

Geef een reactie

