Tag: hoeveel heb ik in mijn stash?

Ik vind het altijd leuk om te zien hoe veel van iets dat een ander heeft. Daarom dat ik deze tag wel leuk vond om eens een keertje te doen.
Een aantal dingetjes heb ik een beetje veranderd omdat het beter paste. Als ik filmpjes zie van mensen die hun stash tonen begin ik af en toe te kwijlen (niet letterlijk :D). Dan denk ik in mezelf: ik wil dat ook allemaal hebben, gebruiken, testen en bewonderen. Maar ja, je moet bij klein beginnen denk ik dan.
Hier zijn mijn aantallen en het is niet zo veel, behalve de nagellak dan. Tja, wat kan ik zeggen?
Een zwakheid voor nagellak, is dat een goed excuus? 😉 Weet je, ik heb helemaal geen excuus nodig want ik ben gewoon een vrouw en ik hou van nagellak! 🙂

Gezichtsprimer: 0
BB cream: 2
Foundation: 1
Concealer: 2
Poeder: 2
Blush: 4
Bronzer: 2
Highlighter: 0

Zoals je kan zien heb ik geen gezichtsprimer en geen highlighter. Gezichtsprimer vind ik niet echt nodig. Ik heb er nog nooit één gebruikt dus ik weet niet of het een groot verschil geeft. En highlighter, ik heb wel een aantal blushes met een mooi glansje er in dus die werken voor mij als highlighter 🙂

Oogprimer: 1
Oogpotlood: 7
Eyeliner: 2
Mascara: 3
Losse oogschaduw: 5
Duo’s/ trio’s quatro’s: 3
Oogschaduwpaletten: 2
Wenkbrauwpotlood: 2

Deze aantallen zijn niet veel, maar voor nu wel genoeg vind ik. Ik kan de looks maken die ik wil maken, maar een aantal oogschaduws mogen er nog wel bij komen van mij.

Lippenstift: 9
Lipgloss: 14
Lippotlood: 0
Lipverzorging met een kleurtje: 8
Lipverzorging zonder kleurtje: 8

Lipproducten heb ik al meer. Ik vind een leuk kleurtje op je lippen nu eenmaal leuk staan.
Ook mijn lipverzorging is mooi verdeeld, 8-8 gelijkspel. Al denk ik dat ik de lipverzorging zonder kleurtje vaker gebruik dan die met een kleurtje. Ik doe namelijk altijd voor ik ga slapen een lekkere laag lippenbalsem op. Ook als ik gewoon lekker thuis zit grijp ik toch naar die zonder kleurtje. Naar mijn gevoel kunnen die je lippen beter verzorgen.


Kwasten: 7
Nagellak: 129

Hier dan het grootste aantal, mijn nagellakjes.
Als jullie eens mijn nagellakstash willen zien, laat het dan zeker weten hier in de comments!

Liefs,
Jana

12 gedachtes over “Tag: hoeveel heb ik in mijn stash?

Geef een reactie

