Lush bruisbal en TBS home scent

Deze keer heb ik iets gekocht wat ik al heeeeel lang eens wou gebruiken. Ik had er al zo’n goede dingen over gehoord.
Als ik in een winkel sta laat ik me heel vaak leiden door mijn neusje.
Dit keer dus ook, en als ik bij lush of bij the body shop ben, ja dan laat ik me leiden. Waar is die lekkere zoete geur die ik ruik?
O ja, het is gewoon de hele winkel die zo ruikt! Toch een beetje dichterbij gaan snuffelen dan.


Mijn neus leidde me naar de bruisballen, weer zo veel keuze. Daarna legde ik mijn oog op een bruisbal gehuld in gouden glitters.
Als je die gebruikt moet je je toch echt zo’n prinsesje voelen, en toen dacht ik aan de praktische kant.
Je komt uit bad en je hangt vol met glitters die je er weer kan gaan afspoelen.
Nee, die wordt het dus niet.. Maar wat lag er naast dat zo lekker zoet rook?
Deze bruisbal met de naam rose jam bubbleroon lag daar voor mij te pronken.

Ik ging eens wat dichterbij ruiken en hmm, wat was dat heerlijk! Dit is de hemel in een klein roos bolletje. Nu ja, eigenlijk 2 roze bolletjes.
Hij is zo gemaakt dat je deze twee keer kan gebruiken, hij is namelijk in de helft gedaan. Dit vind ik echt handig, moet je niet zelf gaan klungelen om hem door midden te krijgen. Hier krijg je dus dubbel plezier voor. Want eerlijk, een halve bruisbal is toch ook zeker voldoende, niet?

Alleen al hoe hij er uitziet, het lijkt wel een bolletje aardbeienijs, je zou het zo kunnen opsmullen. Niet doen trouwens he!
De geur zegt me toch dat het iets anders is. Het is gewoon een rozentuin die je in 1 hand vast kan houden.
Ik had deze op mijn bureau gelegd en een uurtje later kwam ik terug in mijn kamer en echt mijn hele kamer rook zo lekker naar deze bruisbal!
Toen ik dat rook dacht ik: okรฉ, ik laat hem hier nog wel een aantal dagen liggen, kan ik nog extra genieten van de lekkere geur ๐Ÿ™‚

Normaal ben ik niet zo’n fan van rozengeuren maar deze, ja hier ben ik wel fan van!
Je moet deze gewoon even ruiken als je in een lushwinkel bent.
Voor 100g betaal jeย โ‚ฌ6,05. Ik denk dat die van mij op ongeveer โ‚ฌ4,5 kwam.

Als ik in de body shop ben vlieg ik meestal gelijk naar de bodybutters en douchegels. Deze keer heb ik me echter naar een ander product gewend.
Ik wou wel eens een home fragrance oil proberen. Ik vind geurkaarsen heerlijk, en met dit bereik je net hetzelfde effect.

Dit is in de geur vanilla en tonka bean. Nu wist ik niet goed wat tonka bonen waren dus heb ik dit even opgezocht.
Het zijn een soort van zwarte, gerimpelde bonen die ook vaak als geurnoot in parfums gebruikt wordt.
Ik weet dus ook niet precies hoe het ruikt, ik kan wel zeggen dat het perfect past bij vanille.

De geur is dus overwegend vanille en ik vind vanille altijd zo lekker voor in de herfst en winter. Perfect voor nu dus ๐Ÿ™‚

Deze home fragrance oil kost โ‚ฌ8,5 voor een flesje van 10 ml. Hier kom je trouwens vrij lang mee toe.

Ik heb aan het begin van het artikel een andere schrijfstijl gebruikt en ik ben nu eens benieuwd wat jullie er van vonden.
Vonden jullie het leuk om te lezen of toch weer niet?ย Laat het mij weten!

Liefs,
Jana

8 gedachtes over “Lush bruisbal en TBS home scent

  1. LUSHHHHH. Ik kan nog niet oordelen over je schrijfstijl, maar ik vind het wel prettig om te lezen. ๐Ÿ™‚ Oh my, ik houd zo van Lush he! Damn, vooral de scent.. gurl.. hopelijk hebben ze die ook in kaneel. ๐Ÿ˜ฎ

Geef een reactie

