NYC Nail art

Ik heb vandaag een nail art met nieuwe kleurtjes van NYC.
Zoals jullie misschien ondertussen wel weten is er op dit moment een extra nagellakrek van NYC in het kruidvat met heel veel nieuwe kleurtjes en natuurlijk moest ik eens een kijkje nemen om te zien of er iets interessants bij stond. Ik heb er 4 nieuwe lakjes van mee naar huis genomen waarvan jullie er vandaag al 2 kunnen zien. Ik dacht dat dit extra rek blijft staan tot ergens in november dus als je een kijkje wil gaan nemen zou ik niet te lang wachten.

Dit zijn alle lakjes die ik gebruikt heb bij deze nail art.
Het 2de en het 4de lakje zijn de nieuwe lakjes. Ik heb ook nog een zilveren kleur van NYC gebruikt maar deze had ik al langer en is dus geen limited edition.

Als eerste heb ik een base coat aangebracht en daarna 2 laagjes van Designer Dress, behalve op mijn ringvinger, daar heb ik 2 laagjes van Platinum Card aangebracht.
Designer Dress is een mooie warme roze kleur. Ik had nog geen enkel kleurtje dat er op leek.

Ik vind de lakjes van NYC erg fijn, veel fijner als die van Catrice op het moment. De substantie is voor mij persoonlijk erg goed, niet te dik en niet te lopend) en ze zijn bijna allemaal perfect dekkend in 2 laagjes!

Daarna ben ik aan de slag gegaan met glitterlakjes. op mijn pink en duim heb ik een glitter gradient gemaakt met een lakje van Barry M dat ik eens in Londen heb gekocht.
Deze lijkt heel hard op Kitsch Me If You Can van Catrice of een iets duurdere variant: Girls On Film van Gosh. Je hoeft dus niet helemaal naar Londen te gaan speciaal voor deze lak.
Op mijn middel- en ringvinger heb ik een laagje van Disco Ball (NYC) aangebracht. Als je nog meer glitter wil kan je natuurlijk 2 laagjes van deze lak aanbrengen maar ik vond dit wel mooi.
Ten slotte heb ik met een zilveren striper van LA Colors een kruis gemaakt. Enkel nog een topcoat aanbrengen en je bent klaar 😉

Dit zijn nog eens 2 van de nieuwe lakken van dichtbij bekeken.

 

Nog eventjes op een rijtje wat ik allemaal heb gebruikt:
Rimmel – Base Coat
NYC – Designer Dress
NYC – Platinum Card
Barry M – Rose Quartz
NYC – Disco Ball
LA Colors – Silver striper

Ik heb de andere 2 kleurtjes die ik heb gekocht ook nog gebruikt in een nail art en die zullen jullie ook nog te zien krijgen.
De lakjes van NYC zijn verkrijgbaar in 2 prijsklassen. De lakjes met de brede doppen zijn die van de expert last nail polish lijn en die kosten €2,99.
De lakjes met de lange smalle doppen zijn van de in a minute lijn en zijn iets goedkoper, namelijk €2,29.

Zijn jullie fan van de nagellakjes van NYC?

Liefs,
Jana

2 gedachtes over “NYC Nail art

Geef een reactie

