Review: The Body Shop vineyard peach body butter

Er is momenteel een aanbieding bij the body shop. De body butters bestaan namelijk dit jaar 21 jaar en dat vieren ze door een mooie korting te geven op alle body butters. Ze zijn tijdelijk te koop voor €10 per stuk in plaats van de gebruikelijke €16 die je nu voor een body butter betaalt.
Als je er dus nog eentje in huis wil halen is nu je kans.
Dat is ook wat ik heb gedaan. Ik vind hun body butters héérlijk! 

Nu begint het ook weer wat frisser te worden en de winter komt er haast weer aan dus je huidje kan altijd wel een lekkere laag body butter gebruiken. Zeker mijn benen worden altijd zo droog als het kouder wordt. Er is dan niets lekkerder dan je hele lichaam lekker in te smeren zodat het lekker gevoed kan worden.

Ik heb dus de body butter meegenomen in de geur vineyard peach. Deze is bedoeld voor de droge huid. Er zit 200 ml van dit heerlijk goedje in een pot en daar kom je wel even mee toe aangezien hij zo dik is. Hij ruikt echt exact zoals een perzik hoort te ruiken, lekker zoet en sappig. Echt, als je iets wil gaan kopen bij de body shop, het is altijd zo moeilijk om te kiezen omdat alles zo lekker ruikt. Ik ben toch voor deze gegaan omdat hij toch al eventjes op mijn verlanglijstje staat.

Hij is dus echt lekker dik en vrij hard. Daarom trekken ze ook niet zo snel in, maar als je ze gebruikt voordat je gaat slapen (zoals ik doe) is dat geen  probleem. Althans voor mij toch niet 😉

Wil je dus nog een goede verzorging voor je lichaam voor komende winter zou ik toch eventjes naar de body butters van de body shop gaan kijken aangezien ze nu in de aanbieding zijn. Ik weet ook niet hoe lang de korting blijft gelden. Ik vind alleen dat het is zolang de voorraad strekt.

Zijn jullie je al aan het voorbereiden op de kou?

Liefs,
Jana

16 gedachtes over “Review: The Body Shop vineyard peach body butter

Geef een reactie

