Starfish nails

Het is misschien een beetje uit seizoen, maar ik heb deze nail art al een tijdje geleden gemaakt toen de zon nog volop scheen. Ik vind dit een erg leuke nail art, jammer dat ik hem nu pas post denk ik dan.
Ook hier heb ik weer 2 lakjes uit het tijdelijke NYC nagellakschap gebruikt, namelijk de lichtblauwe kleur en de glitterlak.

Op mijn duim en ringvinger heb ik een gradient gemaakt met een feller blauw en afgewerkt met de glitterlak.
Bij mijn andere nagels heb ik zeesterretjes gemaakt. Dit heb ik gedaan met 2 tinten oranje. Ik zag het vaak met fel oranje en wit, maar dat vond ik toch wel wat hard staan.
Deze zeesterretjes heb ik met een dotting tool gemaakt, daarna met een iets lichter oranje kleurtje heb ik er stipjes in gezet voor wat meer diepte.
Wat ik zelf het mooiste vind is om 1 (of 2 als je hele lange nagels hebt) volledige zeester te maken en er dan nog ‘helftjes’ bij te doen.


Welke kleurtjes heb ik gebruikt?
NYC – Raindrop
NYC – Disco Inferno
Rimmel – Orange Bliss
Essence – It’s Peach Not Cherry

Nog een hele fijne nazomer (voor zo ver die er nog gaat komen..)

Liefs,
Jana

7 gedachtes over “Starfish nails

Geef een reactie

