Verslag voedingssalon 2013

Ik ben dit weekend naar het voedingssalon in Brussel geweest en ik heb er een klein fotoverslagje van gemaakt.
Een vriendin van mij had 4 gratis tickets dus we konden het niet weerstaan er heen te gaan.
We moesten met de bus en de trein en we waren dus wel eventjes onderweg, maar we waren met z’n 4 dus we amuseerden ons wel 🙂
De belangrijkste reden dat ik er heen wou is omdat die vriendin (Nathalie) vorig jaar nagellakjes en make-up voor me had meegenomen,  voor €1 per stuk!


Zoals ik al zei moesten we met de trein. Wat doe je op de trein? Foto’s maken natuurlijk 😉

trein

Ik was ook nog nooit zo dicht bij het atomium geweest. Dat is toch altijd wel iets speciaals om er zo dicht bij te zijn.

atomium  atommm

Het eerste dat we hadden gekocht was een sapje. Ze waren echt super lekker! Het sapje dat ik had gekozen noemde black cherry en was gemaakt met appelsap, banaan en zwarte kersen. Erg lekkere combinatie!

2013-10-05 15.07.21

We werden ook gevraagd om bij een kookdemonstratie te gaan zitten. We dachten: waarom niet? dan kunnen we wat lekkers proeven! De kok vroeg een assistent en we waren echt zo blij dat de kok ons niet koos want hij sprak namelijk enkel Frans! Ze gingen een taartje maken, maar toen hij het in de oven stak en zei, okee nu 25 minuten wachten tot het klaar is zijn we toch maar door gegaan.

2013-10-05 15.15.07

Dan nu het beste van al en waarom ik erg graag wou gaan was voor deze stand. Allemaal nagellakjes en make-upjes voor €1, en als je 11 dingen kocht was het €10!
Natuurlijk heb ik hier 11 dingen gekocht en deze ga ik ook nog aan jullie laten zien.
Je had er heel veel van het merk Fogan, maar ook van Safari en wet n wild.
Er waren dus allemaal van die bakken, ik denk ongeveer 10 naast elkaar langs de voor én achterkant en als je op de foto kijkt zie je dat er nog een rij was. Ongeveer dus 40 bakken met nagellak en make-up. Je kan je dus wel voorstellen dat ik even bezig was met uitzoeken 🙂

2013-10-05 15.40.48

Ook was er een stand van Sac d’Anvers. Als je in België woont ken je het waarschijnlijk wel. Ze verkopen allemaal handtassen maar ook schoenen, kledij en accessoires. Ik wou er wel iets kopen maar alles was veel duurden dan als je het in de winkel zou kopen, dat vond ik erg raar..
Het zijn wat wazige foto’s, ik heb ze namelijk met mijn gsm gemaakt omdat ik mijn fototoestel vergeten was.

2013-10-05 16.21.08

Maar we hebben ons wel goed geamuseerd met de bontjassen en poncho’s te passen! 🙂

2013-10-05 16.27.50

Dit was een kort verslagje van wat ik die dag gedaan heb.
Ik zal jullie natuurlijk laten zien wat ik gekocht heb en hopelijk zitten er een aantal pareltjes voor €1 bij 😉

Wil je zelf ook nog naar het voedingssalon in Brussel? Dat kan nog tot 20/10 in Brussels Expo.
Je hebt een hele grote hal met heel veel eten, dan heb je de mode en beauty hal (dat vond ik zelf de leukste :D) en er is ook een interieur afdeling.
Voor ieder dus wat wils! Een toegangsticket kost €8 voor een hele dag.
Meer info? Check de site van het voedingssalon.

Liefs,
Jana

2 gedachtes over “Verslag voedingssalon 2013

  1. Pingback: Shoplog voedingssalon 2013 | BeautyNailsJana

Geef een reactie

