Shoplog voedingssalon 2013

Ik heb jullie al een klein fotoverslagje laten zien van het voedingssalon in Brussel, maar ik heb jullie nog niet laten zien wat ik er juist heb gekocht.
Er was dus een kraampje met make-up en nagellak voor €1 per stuk en als je 11 stuks had was het maar €10.
Ik ben dus meteen voor de 11 stuks gegaan en dit is dus mijn klein buitje 😀

Als eerste de nagellakjes. Er lag heel veel van het merk Fogan. Het zijn echt gigantische flesjes! Maar liefst 15 ml, voor €1 ö.
Ik heb 3 grote nagellakjes meegenomen. 1 creamy, 1 met shimmers en 1 glitterlakje. Ik vond dat de 2 paarse heel mooi samen pasten.

De eerste is een fluo-oranje lakje. Zoals heel vaak met fluo lakken komt de kleur heel slecht over op foto. Maar ik kan je zeggen, hij is zo fluo-oranje als het maar zijn kan! Hier hing bij mij wel geen stickertje meer op met de nummer van het lakje.
Dat is wel een minpunt, alle nagellakken zijn genummerd in plaats van dat ze een leuke naam hebben.

De tweede is een paars glitterlakje met kleine paarse en zilveren glitters en wat grotere zilveren glitters. Dit is nummer 45.

Het derde lakje is dit paarse shimmerlakje met nummer 35. Deze heb ik al geprobeerd en ik ben er erg tevreden over moet ik zeggen.
De review komt er aan! 🙂

Ook heb ik nog 4 stripers van het merk Fogan gekocht. Ik heb nog maar 1 striper (een zilvere glitter) en ik wou er nog wel een aantal bijvoegen. Natuurlijk zwart en wit en dan wou ik nog 2 gekleurden meenemen en dat is dan blauw en roze geworden. Er was ook een mintgroene en die was ook heel mooi. Ik ga waarschijnlijk spijt krijgen dat ik die ook niet meegenomen heb.

De nummers van deze stripers zijn 06, 07, 08 en 09. Echt heel toevallig want ik kwam er pas achter toen ik de foto’s aan het maken was 🙂

Zo ziet het kwastje van de stripers er uit. Heel smal en zonder uitstekende haartjes. Dit ziet er erg veelbelovend uit moet ik zeggen!

Een simpele mascara hoorde er ook bij vond ik dus heb ik deze van Fogan meegenomen.

Ik zag deze mooie roze blush liggen van meis en aangezien ik pan heb geraakt bij mijn andere roze blush heb ik deze meegenomen als ‘vervanging’. Op deze foto kan je het niet zien maar er zitten heel subtiel een aantal fijne zilveren glittertjes in. Maar heel weinig hoor, ik denk niet dat je er op je wangen iets van zal terugzien.
Natuurlijk zit er wel zo’n onnuttig kwastje bij dat bij mij toch meteen naar de vuilbak gaat.

Van wet n wild lagen er ook een aantal spullen tussen en daarvan heb ik deze roze lipstick gekocht. Deze is iets lichter als mijn andere roze lipsticks en dat was precies wat ik zocht.
Hij is heel creamy en glanzend. Het is dus geen lipstick die een maaltijd zal overleven en als ik hem op heb zal ik hem regelmatig bij moeten werken.

Wat ik nog miste in mijn stash was een mooie zwarte oogschaduw. Zo basic, maar toch had ik het nog niet. Ik zag daar deze van wet n wild liggen dus sloeg ik mijn kans. Dit is een oogschaduw in de kleur smoky black.

Zo, dit is wat ik heb gekocht daar op het voedingssalon. Ik ben heel tevreden tot nu toe met alles en ik denk dat ik die €10 goed heb besteed.
Fogan kan je ook online kopen, er is nog veel meer dan nagellak en mascara. Ook lipgloss, lippenstift, blush, oogpotlood, oogschaduw,…

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien en als jullie benieuwd zijn naar reviews, laat het me maar weten!

Liefs,
Jana

2 gedachtes over “Shoplog voedingssalon 2013

  1. Die fogan nagellakjes zijn zo goed! Die heb ik in het goud-, roze- en blauwglitter, de dekking is super, en de glittertjes blijven echt heel erg glitteren! Love it 😀

Geef een reactie

