Striped Fogan nails

Jullie kunnen wel verwachten dat ik meteen wou testen hoe de kwaliteit van de nagellakjes van Fogan (€1! ö) zou zijn.
Ik ben dan ook voor de paars/roze kleur gegaan aangezien ik die beter vind passen bij de herfst dan een fluo-oranje nagellak.
Ook heb ik meteen een van de stripers getest, maar wat vind ik er nu precies van?

Ik was echt verbaasd over de kwaliteit! Deze lak dekte perfect in 2 dunne laagjes. Het is een mooie donkerroze kleur met een hele mooie shimmer erin. Ik wou er nog een beetje extra’s aan toevoegen, een beetje meer diepte dus heb ik de glitterlak er nog overheen aangebracht. Dit gaf een erg leuk resultaat vond ik. Alleen had ik liever iets meer van de grote zilveren glitters gehad want zoals je kan zien zit er op mijn pink geen een van deze grote glitters. Dat is wel jammer!

Waar ik het meest benieuwd naar was waren de stripers, dus heb ik die ook meteen getest. Op mijn ringvinger en duim heb ik met zwart verticale streepjes getrokken. Je kan er mooie dunne lijntjes mee maken en ze zijn ook allemaal gelijk. Ze drogen wel een beetje mat op zoals je kan zien maar dat is eenvoudig op te lossen door er een topcoat over aan te brengen.

Ja, ik ben heel tevreden met deze nagellakjes. Ik heb er zeker geen spijt van dat ik ze heb gekocht, ik heb zelfs spijt dat ik er niet meer heb meegenomen. Zeker de stripers!

Liefs,
Jana

4 gedachtes over “Striped Fogan nails

Geef een reactie

