Spiderweb nails

Voor vandaag heb ik voor jullie een hele leuke nail art klaar.
Eentje die ik heb gemaakt voor halloween, want heel lang is het niet meer he? 😉
Zelf wordt halloween bij mij in de buurt niet echt gevierd. Ik vind dat wel spijtig want jezelf leuk verkleden is altijd wel leuk, is het niet? 🙂
Bij halloween denk ik aan enge dingen: spoken, spinnen, vleermuizen, bloed…

Met deze nail art heb ik mezelf laten inspireren door al die vieze spinnetjes rondom ons.
Ik heb namelijk allemaal spinnenwebben getekend op mijn nagels.

Benieuwd naar het resultaat?

spiderweb nails

Hoe heb ik dit gedaan?
Eerst heb ik een basiskleur aangebracht. Hier ben ik gegaan voor een vrij neutrale kleur maar je kan hier zelf heel vrij in zijn. Dit is lost in the mud van Catrice. Daarna heb ik met een fijn kwastje de zwarte lijnen getrokken die van mijn nagelriemen tot het einde van mijn nagels lopen. Voor de kleine streepjes ertussen heb ik een tandenstoker gebruikt. Je dipt die in de zwarte nagellak (hier: City Blackout van NYC) en je maakt er een klein boogje mee op je nagels. Deze nail art heb ik afgemaakt door de lange zwarte strepen (die ik eerst heb gezet) aan te zetten met een zilveren glitterstriper. Dan enkel nog een top coat en klaar is kees!

Hoe vieren jullie halloween?

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “Spiderweb nails

  1. Super leuk, dat doe ik je echt niet na 😉 Wat heb je een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin, hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

