Nieuw haar!

Deze week ben ik nog eens naar de kapper geweest. Het was echt al een tijd geleden, toch zeker 6 maand ofzo dus het was wel weer eens tijd om mijn droog en beschadigd haar onder handen te nemen.
Ik moet zeggen dat er toch een heel stuk af is, veel meer dan ik eigenlijk wou. Het is wel nog steeds lang, maar toch 10-15 cm korter.

Nu met dit korter kapsel wou ik eindelijk eens proberen om krulletjes te maken met mijn stijltang.
Ik heb een roze CHI stijltang en voordien heb ik hem eigenlijk enkel gebruikt om mijn haren helemaal stijl en glad te maken.
Zelf heb ik geen krultang maar op youtube zag ik filmpjes met zo’n mooie krullen die je ook met je stijltang kan maken.
Dat wou ik toch ook eens proberen!

Ik heb een aantal manieren geprobeerd maar de meesten lukten me toch niet zo goed. Tot ik dit filmpje tegenkwam en ineens een hele mooie krul kreeg! Ja, ik ben enthousiast 😉

Hier is dan ook het resultaat:

Foto op 31-10-13 om 16.39 #5

Krullen/stijl haar? Of wissel jij liever af?

Liefs,
Jana

Een gedachte over “Nieuw haar!

  1. Oh wauw, wat staat dat je mooi! Soms is het ook lekker om even wat van je haar af te knippen, lekker fris weer.
    Zelf heb ik ook een krultang en soms (in het weekend) dan krul ik het ook wel eens, vind het altijd wel feestelijk staan!

Geef een reactie

