Swatch: Essence – Free Hugs

Een lief roze nagellak, dat is toch echt wel een musthave vind ik.
Ik heb weer een hele mooie variant gevonden, en lekker budgetproof!
Bij budgetnagellak denk ik zelf meteen aan catrice en NYC, maar de echte budgetkoning is toch wel essence.
Voor €1,69 kan je al een leuk lakje mee naar huis nemen.


Het kleurtje dat ik vandaag aan jullie ga laten zien is een suikerzoete, crème roze kleur genaamd free hugs.
Dit lakje doet me echt denken aan suikerspinnen en zoetigheid.

Hier heb ik 2 laagjes aangebracht en daarmee dekt hij perfect.
Deze nagellakjes hebben een lekker breed kwastje (vind ik zelf altijd een voordeel!) dat heel makkelijk en snel lakt.
De substantie is ook goed, niet te dik maar ook niet te dun. Soms kunnen de nagellakjes van essence wat aan de dikke kant zijn maar bij deze heb ik dat dus niet.
Het drogen gaat vrij snel maar niet om wauw over te zeggen.

Ja, dit is toch wel een leuke ontdekking uit het essence-schap 🙂
En wat een leuke nail art heb ik hiermee gemaakt, al zeg ik het zelf 😀
Deze komt ergens deze week online dus stay tuned!

Voor €1,69 is deze nagellak verkrijgbaar in het kruidvat.

Wat zijn jouw aanraders van Essence?

Liefs,
Jana

2 gedachtes over “Swatch: Essence – Free Hugs

Geef een reactie

