Pink leopard nails

Eerder deze week liet ik jullie al dit mooie lakje van essence zien. Deze heeft de naam free hugs (wat een leuke naam toch?) πŸ˜‰
Hierop heb ik een leuke nail art gemaakt en die laat ik vandaag aan jullie zien.

Dit zijn de kleurtjes die ik heb gebruikt.
Essence – Free Hugs
Essence – Snow Motion (hij is echt bijna op zoals je kan zien)
NYC – City Blackout
LA Colors – silver striper

Dit is het resultaat.
Eerst heb ik een soort van schuine french manicure gemaakt met behulp van plakband.
Daarna ben ik met de zilveren striper over het randje tussen het roze en het witte gegaan.
Dat is de basis en als je wil kan je het ook zo laten, ik wou er alleen nog iets extra’s aan geven.

Als je ook voor het luipaardmotiefje wil gaan volg je volgende stappen. Het is echt niet zo moeilijk en het geeft een superleuk resultaat!
Eerst plaats je een aantal stipjes op het witte gedeelte, dit heb ik gewoon met het borsteltje van de nagellak zelf gedaan.
Daarna ga je de roze stipjes omlijnen met c-vormige lijntjes en hier en daar op een leeg plekje wat zwarte vlekjes plaatsen.
Enkel nog een topcoat en klaar!

Laat me weten wat jullie hiervan vinden en je mag altijd suggesties geven πŸ˜‰

Liefs,
Jana

10 gedachtes over “Pink leopard nails

  1. Pingback: Tag: The Beautyblog | BeautyNailsJana

  2. Pingback: Pink Leopard Nails - Nail Art Design

Geef een reactie

