Rimmel – My Denim

Hier ben ik weer met een nieuwe swatch. Deze keer laat ik jullie een lakje van Rimmel zien dat de heeeel bijpassende naam My Denim draagt. Het is echt zo’n jeans blauwe kleur.

Het had alleen nog bijpassender geweest als er kleine glittertjes of een subtiele shimmer in zou zitten. Maar zo is het zeker geen minder mooie kleur!Β Wat kan ik zeggen, ik hou van blauw! (Hahaha, dat rijmde ;D) en dit is toch wel een van mijn favoriete tinten blauw. Niet te fel en niet te donker.

Ik gebruikte hier 2 laagjes om de lak volledig dekkend te maken. Hieronder kan je wat oneffenheden zien op mijn ringvinger, maar bij de eerste foto valt daar niets van te zien. Heel vreemd. Het is ook niet zo dat de nagellak stroperig is ofzo.
Ik vind het echt een topkleur, en de laatste tijd koop ik ook vaak kleding met dit kleurtje. Deze ga ik dus nog wel een aantal keer dragen als ik wil dat mijn nagels matchen met mijn outfit πŸ™‚

De kwaliteit van Rimmel nagellakken vind ik altijd wel goed. Bij mij blijven ze 3-4 dagen zitten, wat voor mij vrij lang is. Als je echt hele sterke nagels hebt zullen ze natuurlijk nog beter en langer blijven zitten.

Dit nagellakje kan je kopen in het kruidvat voor €6,99.

Wat is jullie favoriete kleur?

Liefs,
Jana

4 gedachtes over “Rimmel – My Denim

Geef een reactie

