I’m the birthday girl

Gisteren ben ik 18 geworden (wow, dat klinkt zo raar!). Ik had dit artikel dan ook het liefst gisteren al gepost maar dat is me niet gelukt.. Maar, nu terug naar waar dit over gaat. Je 18de verjaardag. Best wel een grote dag in je leven dus.
Je bent nu officieel volwassen, mag je rijbewijs halen, je moet nu gaan stemmen maar je mag wel sterke drank kopen, als je iets fout doet komt het nu op je strafblad, enzovoort… Het heeft zo zijn voor- en nadelen. Het grootste voordeel vind ik dan nog wel al de cadeautjes die je krijgt 🙂 Het is niet per se nodig, zonder zou ik ook blij zijn, maar het is toch een leuk extraatje.
verj

Hoe vier ik mijn verjaardag het liefste? Ik ben bij mijn vrienden en familie, ik laat me lekker gaan met het eten. Alles kan en alles mag.
Het liefste van al heb ik gewoon de hele dag plezier en trek ik me van niets of niemand iets aan. Je amuseren is de boodschap!
Daarom vind ik het ook een beetje dubbel om nu volwassen te zijn. Je moet verantwoordelijker zijn, serieuzer. Maar ik wil niet serieus zijn 🙂 Ik wil lachen, springen, dansen en zingen. En ach, of ik nu 18 ben of niet, dat is wat ik zal doen 😀

verja

Alvast iedereen bedankt die me een cadeautje heeft gegeven voor mijn verjaardag. Ik denk aan jullie 😉
Sommige dingen zullen hier wel voorbij komen, maar niet alles 🙂

Liefs,
Jana

4 gedachtes over “I’m the birthday girl

Geef een reactie

