OPI – Embarca-dare ya! – Swatch

Ik ben er weer! Ik ben er even een tijdje tusssenuit geweest met BeautyNailsJana maar ik ben er weer hoor!

Vandaag laat ik jullie een swatch zien van een OPI nagellakje dat ik mezelf als verjaardagscadeau heb gegeven ๐Ÿ™‚
Ik heb nog andere nieuwe OPI lakjes gekregen en die zal ik jullie ook nog laten zien.
Maar als eerste laat ik jullie deze zien.

Het is een rood/roze kleur met een zilveren shimmer erin.

Het noemt Embarca-dare ya! en hij komt uit de San Francisco collectie.

En dan komen hier nu de swatches!
Ik heb 2 laagjes aangebracht van deze lak.
De nagellakjes van OPI hebben een hele prettige substantie en ze blijven erg lang zitten.
Ik heb nog geen merk gevonden dat langer mooi blijft als de lakjes van OPI.

Ik vind het een prachtige kleur met een mooie shimmer erin die het wat meer ‘pit’ geeft.
Het enigste nadeel vind ik de prijs. Ze zijn vrij duur, namelijk โ‚ฌ14,95. Ik koop de nagellakjes van OPI altijd in de planet parfum.

Liefs,
Jana

6 gedachtes over “OPI – Embarca-dare ya! – Swatch

Geef een reactie

