The Body Shop lipstick – Coral Blush

Voor mijn verjaardag heb ik van mijn mama een bon gekregen van groupon waarbij ik voor €50 mocht shoppen bij The Body Shop.
Nu had ik ook nog eens het geluk dat toen het 2e product aan halve prijs was dus heb ik weer lekker alles kunnen inslaan en wat nieuwe dingen kan proberen.
Ik had er nog nooit make-up gekocht en wou daar bij deze eens verandering in brengen dus heb ik een lipstick mee naar huis genomen.

Er zijn 3 categorieën van lippenstiften bij the body shop, nl. rood, roze en nude. Je kan de categorie zien aan wat voor huls hij heeft.
Deze heeft namelijk een rode dop en komt dus uit de rode categorie en draagt de naam coral blush.

Ik vind de huls er erg mooi uitzien. De sticker heb ik verplakt aangezien de naam van de lipstick enkel daarop staat en als je hem open doet moet je hem er af trekken.

Het is een mooi koraal kleurtje met een glanzende finish.
Koraal staat altijd wel mooi op je lippen vind ik.
Hier zie je een swatch ervan op mijn hand.

Het is een kleur die je lippen doet opvallen maar dan op een subtiele manier. Het is niet zo dat hij eruit popt.
Hij is makkelijk aan te brengen en glijdt heel makkelijk over mijn lippen.
Een drankje en een hapje overleeft hij wel maar na een volledige maaltijd zal je hem wel moeten bijwerken.

Hier kan je goed zien hoe hij staat met mijn huidskleur.

Ik vind het een erg mooie lipstick en ik zal hem zeker nog vaak dragen want ik vind de kleur echt geweldig!
Je kan deze vinden bij the body shop en je betaalt hiervoor €12.

Hebben jullie al eens een lipstick van the body shop gebruikt?
Liefs,
Jana

Een gedachte over “The Body Shop lipstick – Coral Blush

  1. Pingback: Swatch – The Body Shop Lipstick – Pinkette | BeautyNailsJana

Geef een reactie

