Orly – Secret Society collectie

Vandaag laat ik jullie een nagellaksetje van Orly zien.
Deze heb ik van mijn tante gekregen voor mijn verjaardag.
Ik was er zo blij mee toen ik het kreeg. Het waren mijn eerste 3 orly lakjes maar ik had er al zo veel goeds over gehoord.

Het zijn 3 nagellakjes uit de secret society. Op deze foto staan alle 6 lakjes die in die collectie zitten.
Ik heb de eerste en de 2 lakjes linksonder. De roze kleur lijkt me ook wel wat!

orly-secret-society-collection-1

Deze 3 mocht ik dus aan mijn collectie toevoegen. Ik vind het wel goed om er meteen 3 te kunnen testen en dat je mening van dit merk niet van 1 nagellakje afhangt.
De flesjes zijn vrij groot met een inhoud van 18 ml! Daar kom je wel een tijdje mee toe 😉
Wat me wel meteen opvalt is dat de donkerblauwe er heel anders uitziet als op de persfoto.

De eerste kleur is een donkergrijs lakje met fijne een fijne zilveren shimmer en grotere vierkante paarse glitter. Heel bijzonder!
Deze draagt de naam masked ceremony. Klik hier voor de swatch.

De volgende is 1 grote glitterbom! Hij is wat goudkleurig met fijne staafjes en ronde glitters die holografisch zijn. De naam van deze beauty is lavish bash.

De laatste vind ik heel bijzonder! Blauw is altijd goed bij mij dus deze kon niet missen 🙂
Macabre Masquerade heeft een blauwe gelachtige basis volgestouwd met rode, groene, gouden, paarse en lichtblauwe glitters.
Deze is zeker mijn favoriet van de 3! Klik hier voor de swatch.



Swatches volgen zeker nog dus: keep in touch 😉

Welke van deze 3 vind jij de mooiste?

Liefs,
Jana

5 gedachtes over “Orly – Secret Society collectie

  1. Pingback: Orly – macabre masquerade – swatch | BeautyNailsJana

  2. Pingback: Orly – masked ceremony – swatch | BeautyNailsJana

  3. Pingback: Rimmel meets Orly | BeautyNailsJana

Geef een reactie

