Orly – macabre masquerade – swatch

Hier zijn dan de swatches van de eerste nagellak uit de Orly secret society collectie.
Ik kon niet wachten om mijn favoriet uit deze collectie voor jullie te swatchen.
In het flesje leek hij zo mooi en op je nagels is dit niet anders 🙂


Deze lak noemt dus Macabre Maqsuerade en hij heeft een blauwe gelachtige basis vol met rode, groene, gouden, paarse en lichtblauwe glitters.


Ik heb overal 2 laagjes aangebracht van deze lak maar als je vanuit een bepaalde hoek kijkt dekt hij dan nog niet volledig, dit zie je vooral bij mijn middelvinger en pink.
Voor een volledige dekking raad ik je aan om 3 laagjes aan te brengen of een donkerblauwe basis te gebruiken.
Heb je hier geen zin in? Je kan zien dat je zo ook prima de deur uit kan.

Het was niet zo eenvoudig om deze lak op foto te zetten zoals hij in het echt overkomt. De glitters deden lastig om zich te laten zien op camera.
Bij wat wazigere foto’s (zoals hieronder) kan je de overload aan glitters wel goed zien.
Ja, hij is erg mooi en hij stelt mij zeker niet teleur! Ik had niet gedacht dat hij zo’n dekkende basis zou hebben.

Zou jij hier nog een extra laagje van aanbrengen of is het voor jou zo ook wel goed?

Liefs,
Jana

5 gedachtes over “Orly – macabre masquerade – swatch

  1. Pingback: Orly – Secret Society collectie | BeautyNailsJana

  2. Pingback: Orly – masked ceremony – swatch | BeautyNailsJana

Geef een reactie

